/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til Bertlov
Fra : karenD
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 28-08-07 16:45

Hermed velkommen til en ny Kandut: Bertlov

Kig ind, Bertlov, så får lidt point at starte på

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-07 16:45

Er det din nabo karen?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 28-08-07 16:47

Du er sørme hurtig, Teil...

Næh, det er ikke min nabo - kender slet ikke fyren, jeg så ham bare i en anden tråd og så er jeg i mit gavmilde hjørne i dag...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-07 17:07

Nr 260800 du er velkommen til det kloge hjørne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-07 17:46

karenD

Hvis du vil "glæde" Bertlov med superpoint, så skal du først overtale brugeren til at blive "superbruger"

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=260800

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 28-08-07 18:33

Tusind tak for velkomsten!!
Har ingen nabo der hedder Karen..
Og det der med det kloge hjørne........... Overbevis mig om det!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-07 18:35

Citat
Og det der med det kloge hjørne........... Overbevis mig om det!!

Ikke så svært....jeg er her jo

Velkommen til dig

mvh dova

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 28-08-07 19:02

Ja, ja..... Humor er godt!!
Ironi bedre,- især hvis man forstår det!!
Tak igen for velkomsten..
Er dte en idé at blive superbruger med det samme??

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 28-08-07 19:02

Ups tastefejl.....
Det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-07 19:06

Citat
Og det der med det kloge hjørne........... Overbevis mig om det!!

Tjae du sidder lige nu i det hjørne, så de andre 260799 forventer meget af dig.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 28-08-07 19:15

ans - jeg havde helt glemt, at man kan leve uden at være superbruger...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-08-07 19:18

Hvordan kan i kalde tråden her for det " Kloge hjørne " - I var da ikke helt sikre på, at jeg kom forbi.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 28-08-07 19:20

Citat
Er [B]det[/B] en idé at blive superbruger med det samme??

(stavefejl rettet. red)

Det kan du ligeså godt - Kandu er stærkt vanedannende...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-07 19:28

karenD

Citat
jeg havde helt glemt, at man kan leve uden at være superbruger

Men det kan man. Man kan også leve uden at være bruger på kandu.

dova

Citat
dova

Dato : 28-08-07 18:35

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Og det der med det kloge hjørne........... Overbevis mig om det!!

Ikke så svært....jeg er her jo

Velkommen til dig

Det kan jo fortolkes, som man har lyst til, men du prøver da på at være meget overbevisende i dine svar.

Om dine svar så er rigtige eller ej !!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-07 06:20

Bertlov -> Velkommen

Mød dette sites samlede inteligentsia: Molokyle

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 29-08-07 18:38

Er selv lidt af en superinteligens!! KLÅGE MÅGE! Så bare kom an!!!!!!!!!!!!!

ØH..............

Jeg trordu har ret KarenD i at det er stærkt vanedannende at logge på Kandu.
Manden min, kan ikke forstå at jeg kan bruge så meget tid på nettet!
Og slet ikke at jeg gider at skrive/chatte med totalt fremmede!!!!!

Men jeg bruger nu også en del tid på at chatte på Skype med sønnike på grønland!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-07 20:29

Bertlov -> Trist at 'inteligentsiaen' molokyle (..aka: KLÅGE MÅGE) netop i øjeblikket er mér end rigeligt hængt op på en 'kursus-ting', så tiden er knap til chat, men hils sønnike i Kalaallit Nunaat

Glæd dig dog ik' for tidligt ....det bli'r week-end

..og NAT ...engang ud i nær fremtid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 29-08-07 20:52

Hææj Bertlov - Profilbeskrivelse OG Superbruger...

Citat
sønnike på grønland

Stakkels dig - min mand har været på Grønland og her 12 år efter er hans Grønlandshistorier bare blevet bedre og bedre (læs værre og værre). Ikke engang min fars soldaterhistorier kan hamle op efterhånden... jeg har lært at smile og nikke og endda grine på kommando

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 29-08-07 21:56

Kender det godt!!!!
Bla...bla...bla.... Og dengang var der ingen digitalt fotoapparat; så hold fast de mange 100000 papir og lysbilleder vi har liggende!!!!
Hvorfor mon sønnen er deroppe nu??
Jo, farmand har været der!!!!

Accepteret svar
Fra : Bertlov

Modtaget 100 point
Dato : 30-08-07 00:42

Molokyle..

Ja, tak..
Jeg glæder mig altid til weekenden!

Og jeg hilser sønnike i Qaqortoq.

Godkendelse af svar
Fra : karenD

Dato : 30-08-07 14:27

Tak for svaret Bertlov. Vi ses i trådene

karenD

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-07 20:00

Bertlov -> http://www.qaqortoq.gl/ (Julianehåb)

Kender dog kun byen fra min ex-kæreste: http://www.sitecenter.dk/liina

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-07 20:06

Ps. ...næsten et selvstændig spørgsmål på http://www.kandu.dk/ værd.

Sig mig:

Er det ikke sangerinden Julie der figurerer som model på billedet i reklamen?

Altså: Banneret øverst på siden; URL = http://www.greatgreenland.com/ ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-07 20:12

Pps. For ikke at bli' misforstået mener jeg banneret i toppen af Qaqortoq's hjemmeside:

http://www.qaqortoq.gl/

Det ér da Julie ?'

http://da.wikipedia.org/wiki/Julie_(sanger)

...ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 30-08-07 20:36

-molokyle

Du har vundet en pose indlandsis!!!

Jo du har ret...
Hun relkamerer jo for pels.. (Birger & ???)
Vældig succeshistorie for dansk pelsindustri!!

Men vi glæder os nu til den unge mand vender hjem deroppe fra!!

Ønsker blot økonomien engang står til en turisttur den vej på!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-07 20:42

Vi ku' jo slå 'pjalterne' sammen og føl's derop ...om et par år, når jeg har skaffet "klejs" nok?

Når vi kommer derop, såeh... ..aftaler vi:

I kan sove Bertlov & Co. ...så ta'r jeg og gutterne ud at fiske på havet imedens

..bare der er 'Kaffi' ..når vi kommer trætte og 'drukne' hjem med fangsten

</MOLO>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-07 20:44

..og http://users.cybercity.dk/~dko4814/immiaq.htm

..selvfølgelig

</MOLOKYLII>

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 30-08-07 21:02

Manden min vil blive skuffet hvis han ikke må komme med ud at fiske.....
(hvad så en I fisker efter!!!!!)

immiaq tager jeg mig af!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-08-07 21:08

DØ ..af tørst ..ka' du

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 30-08-07 22:11

Nå.. nå..

Men heldigt at jeg tror på et liv efter døden!!!

Hvad siger han så??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-07 04:12

Liv efter døden har jeg endnu ikke set beviser for, så dét ka' jeg slet ik' forholde mig til

Til gengæld vil vi fiske efter: Saarulliit, suluppaakkat, qeeraqeeqqat, qalerallit og nipisat

..eller hva' man nu ka' fange af aalisagaq

</MOLOKYLE>