/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afinstallation af program (RSS
Fra : zxcvbnm1
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 27-08-07 20:47

Jeg har installeret RSS-programmet 1000 kilder, men kan nu ikke få det fjernet igen.
Jeg har kørt afinstallationsfilen til programmet og fjernet det i tilføj/fjern programmer, men det starter stadig op samtidig med XP. Jeg har ikke kunnet finde nogen fil i menuen Start.

Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen
René

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-08-07 21:32

prøv evt. dette Absolute Uninstaller program:

http://www.glarysoft.com/

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-08-07 21:33

Her er den nøjagtige adresse:

http://www.glarysoft.com/au.html?tag=download

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 27-08-07 21:47

Hej iah
Jeg har hentet Absolute Uninstaller men det kan desværre ikke finde det program jeg gerne vil have fjernet. Det hedder 1000kilder v2.0.1

mvh
René

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-07 00:08

Skriv msconfig i kør så kommer et vindue op hvor du under fanebladet start kan fjerne fluebenet på det du ikke vil have starter med op sammen med maskinen. Det er også det der tit sløver ens maskinen med tiden.
Mvh Sune

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 28-08-07 07:31

Hej Sune den der du gav blev jeg meget glad for. Undskyld jeg bryder ind. MvH B&S

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 28-08-07 21:13

Tak for svaret Sunowich. Det ser ud til at fungere nu.