/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media player problem
Fra : noltus55
Vist : 444 gange
300 point
Dato : 22-08-07 17:08

Hej
Har et problem med wmp 11,når jeg prøver at afspille en fil i wmp format vises dette på skærmen http://www.peecee.dk/?lid=1&aid=1&pid=1 ,jeg kan dog stadig se filmklippet,det grønne område er halvgennemsigtigt,det er kun når jeg prøver at afspille wmp filer,har prøver med forskellige codec,prøvet at gå tilbage til wmp 10 og wmp 9 men ingen forskel,nogen der har en løsning

Noltus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-07 17:10

Der mangler noget i dit link.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 22-08-07 17:10

rettelse,her er det rigtige link, http://peecee.dk/?id=64134

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-07 17:21

konen har sat porno filter på

Video format?eller filen/filmen er korupt/ødelagt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-07 17:25

Citat
konen har sat porno filter på
'
Den var god may bee vee can use this for another afsit

dr.dem

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-07 17:26

Jeg kan afspille det meste i winamp og WMP 11 med
denne gratis codec pak>
http://www.xpcodecpack.com/
du kan vælge/fravælge codec ved at fjerne flueben,der
er også en media player med men den har jeg fravalgt(bruger kun winamp)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-07 17:30

Man kan også afspille DVD skiver i wmp uden
at købe codec,som man normalt skal,real media filer o.s.v
man skal bare sørge for at wmp bliver tildelt disse codec (rm/ram) o.s.v

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-08-07 17:38

Eller simpelthen hent denne player den spiller altså næsten det hele og så er den jo gratis

http://www.pcworld.dk/download/56/1434

Ellers vil jeg også mene at det er dine film/filer der er defekte ellers skulle der ikke være noget til hindre for det.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 22-08-07 18:54

Manse9933: den gør det alle steder hvor jeg henter wmp filer,og jeg har prøvet xp codec

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 22-08-07 18:58

Fijala:Det er muligt at den virker,men jeg foretrækker wmp og jeg gider ikke at have flere player's liggende,man skulle jo tro at wmp kan afspille wmp filer,de er jo lavet specifikt til wmp

Noltus

Annuller spørgsmålet
Fra : noltus55

Dato : 22-08-07 22:32

Problemet har lige løst sig selv med den nyeste opdatering fra m$ så derfor annulerer jeg spørgsmålet