/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
point til molokyle
Fra : arlet
Vist : 738 gange
50 point
Dato : 19-08-07 08:24

ref: http://www.kandu.dk/spg108456.aspx

Jeg har været for længe væk og hviste ikke at man kunne give flere brugere point, det beklager jeg mange gange...

Håber du kan tilgive mig

Kommentar
Fra : lham

Dato : 19-08-07 09:28

hvordan giver deler man samlet antalpoint ud til flere? Hvad er i grunden begrundelsen for alt det pointcirkus?

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-08-07 09:29

Jeg fik en vejledning her: http://www.kandu.dk/spg108456.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 10:18

Citat
Jeg har været for længe væk og hviste ikke at man kunne give flere brugere point

Det kan man heller ikke..... I det samme spørgsmål.....

Har du lyst til at give flere point for svar skal du oprette et spørgsmål mere til vedkommende....

Pointene i det OPRINDELIGE spørgsmål kan IKKE deles mellem flere.....

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-08-07 10:20

Okay, så er det stadig det samme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 10:28

Yep....

Men giver du kun 2 stjerner modtager modtageren kun halvdelen af pointene - resten bøffer Kandu...

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-08-07 10:33

Hvad sker der

Ja, man kan snart ikke blive overrasket mere

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 19-08-07 10:44

Alt forladt arlet, men egentlig behøvede du ikke 'belønne' mig. Det er alt rigeligt, at vi nu igen har dig hér på boardet. Til glæde for de fleste.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-08-07 10:53

Selvfølgelig..

ret skal være ret..

Tak for de pæne ord..

Godkendelse af svar
Fra : arlet

Dato : 19-08-07 10:53

Tak for svaret molokyle.