/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antimalware - BoClean
Fra : o.v.n.
Vist : 678 gange
200 point
Dato : 18-08-07 14:10

Ja du læste rigtig miritdk, jeg bruger nu ordet malware nå spøg til side, er der nogen som kender og vil anbefale BoClean fra Comodo, en "Highligth news": FREE antimalware from Comodo! Once again, Comodo delivers another powerfull for yuo for FREE, please CLICK HERE to READ, så kommer jeg på denne side: http://www.comodo.com/boclean/boclean.html
Spørgsmålet er: Er den god ? Er den gratis for altid, eller er det i en prøveperiode, jeg kan ikke lige gennemskue beskrivelsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:18

Citat
100% FREE

Kommentar
Fra : akle

Dato : 18-08-07 14:19

For mig at se, er den 100% Free!
Har dog ikke afprøvet, om den er god. Men, mon ikk'? Den er også til Vista!
MVH Akle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:19

de reklamerer godt for sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 14:20

Comodo´s programmer er generelt gode - så forsøg du blot......

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 14:21

o.v.n, Malware Check er din ven http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=50

Den nyeste version af BoClean, er den bedste nogensinde. Varm anbefaling herfra .

Som altid med den slags programmer, KAN false positives forekomme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 14:22

Ja - meget godt med alle de "rensemidler".., men af og til sætter de pletter r

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 14:23

Jeg købte faktisk BoClean for år tilbage.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:23

nææ refi - de pletter ikke - de kan lave huller

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:24

Citat
Jeg købte faktisk BoClean for år tilbage
... fjols

den blev da også først gratis da comodo overtog så vidt jeg husker

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 14:27

Citat
... fjols

Kan du selv være .

Som du selv skrev, så blev den først gratis da Comodo overtog, og så er man jo ligesom NØDT til at købe, ik`sandt ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:29

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 14:30

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-07 14:32

Ih det vælter ind med gode kommentarer stl_s, jeg må også se at blive medlem i forummet med det afskyelige navn det er bare ikke til at overkomme alle de fora, hvis jeg skal have bare lidt udbytte af besøget jeg forsøger at instalere, og uddeler point senere, øh hvordan staver i instalere min stavekontrol synes ikke om min stavning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:33

installere - installerer - osv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-07 14:34

Så så i to kumpaner, ikke slås i mit spørgsmål

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 14:34

Du behøver ikke være medlem for at læse i forum.

Instal(l)ere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:35

johooo - sparker ud efter stl_s - hah

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:36

Citat
jeg forsøger at instalere
= jeg forsøger at installere

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 14:36

Jamen miritdk driller . Må vel forsvare mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:37

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-07 14:37

Nu er kaffen færdig, så er der ro for mig nogle minutter, vil så installere bagefter, tillægs spørgsmål, er BoClean at sammenligne med SuperAntiSpyware ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-07 14:39

Selvforsvar er hermed tilladt nå kaffen venter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:39

(((((((((( ahhhh ji ho SPARK ))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 14:40

<--------------------------DEN VEJ EFTER KAFFE OGSÅ

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 210 point
Dato : 18-08-07 14:40

BoClean er ikke samme type program som SuperAntiSpyware, selv om de vil finde nogle af de samme ting. SAS vil også snuppe cookies, og den "bløde" adware, imens BoClean vil være lidt bedre til trojanere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 14:54

Jeg ved format c: er effektiv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 14:56

Fungerer også som firewall efter brugen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 15:07

Citat
stl_s, jeg må også se at blive medlem i forummet med det afskyelige navn

jamen det er da så nemt o.v.n

http://www.malwarecheck.dk/forum/profile.php?mode=register&sid=cb49ab5e0b4925f4f2466475a0fd1d56

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 15:11

Så det er ½ pris i forhold til HP´s vejledende.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 15:12

Ups.... Det var vist et forkert spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 15:17

refi - det kom lige efter mit indlæg - men der er ligesom ingen priser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-07 15:46

Jamen halv pris er næsten lige så godt som gratis lad os nu høre hvad du sælger til halv pris jeg er travlt optaget en times tid fra nu, men vender tilbage senere, mit projekt er mindst lige så vigtig som en god firewall, og gæt så hvad jeg er igang med ????????

http://peecee.dk/?id=63490 gættede i rigtig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 15:59

Næh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 16:04

Har du skiftet den NYE dør ud med en GAMMEL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 16:05

PS...

Det er Netto der har en HP til ½ pris på søndag

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 16:14

Er det printeren ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 16:25

den dør er da til den nye FLUGTVEJ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 16:46

Er det printeren ?

Naturligvis

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-07 23:36

Tak for svaret stl_s. jeg installerer på begge computere, du har en udmærket beskrivelse i dit forum, men jeg er ikke så god til at finde rundt derinde tak for hjælp til alle, refi burde næsten have trøste point for indlægget om døren, NEJ den nye står og venter på at blive sat i, det er gjort nu, så jeg har en flugtvej når stemningen på Kandu bliver for hed (mon den virker til det ?)