/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Ændre forskudsopgørelsen
Fra : boxcar
Vist : 664 gange
20 point
Dato : 15-08-07 21:04

Da jeg lavede min forskudsopgørelse inden årets start indtastede jeg den kørsels befordring jeg nu mente jeg var berettiget til. Men nu er situationen den at jeg er flyttet og at jeg ikke længere kan få noget kørselsfradrag, så jeg ville gå ind på tastselv skat for at ændre i det.

I feltet udfor befordring står der "fortrykt" og så det beløb som jeg indtastede da jeg lavede forskudsopgørelsen. Skal jeg så nu bare skrive 0 i det felt, da jeg ikke har befordring mere. Eller skal jeg rette det ned til et lavere beløb svarende til de måneder (aug- dec) som jeg ikke længere kan få noget for??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-07 21:08

Du skriver det beløb der kan trækkes fra.

Kommentar
Fra : boxcar

Dato : 15-08-07 21:16

Altså jeg ændre det fra det beløb jeg skrev da jeg lavede opgørelsen til det jeg har fået, altså et beløb som svarer til godtgørelse fra til januar til august ?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 15-08-07 21:18

Jeps det er rigtigt

Kommentar
Fra : boxcar

Dato : 15-08-07 21:20

Ok super. takker for svaret

Godkendelse af svar
Fra : boxcar

Dato : 15-08-07 21:20

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-07 21:55

Velbekomme