/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Jerusalem (kun direkte svar)
Fra : jesperp04
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 12-08-07 20:50

Situationen i Jerusalem og Backpacker Tearooms i den gamle by:

--------------------------------------------------------------------------------

Er der nogen, som kender til situationen i Jerusalem og Backpacker Tearooms i den gamle by?
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-07 21:08

Tror du det hjælper at spørge igen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-08-07 21:15

Okay, har faktisk af omveje kontakt derned til, med du er ganske åbenlyst en spørger der både er uforskammet og ikke taknemmelig overfor svar du modtager her, no shit my freind!

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 12-08-07 21:16

Ja, jeg har en forventning om at det hjælper. Grunden til at jeg oprettede denne tråd var for at jeg ønskede kun relevante svar på mit spørgsmål.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-07 21:17

Den er allerede ude af kurs, din forventning.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-08-07 21:19

Hej brugere af kandu.dk!
Det var lidt irriterende, at læse kommentarene, som var skrevet om mig jesperp04 her på kandu.dk
Det oplevede jeg, som at der var blevet skrevet om mig bag min ryg. Det var bedre hvis nogen af jer havde en virkelig grund til at klage over noget af det jeg havde skrevet her på kandu.dk at I så skrev til mig istedet for til andre for sagen uvedkommende. Jeg er ikke selv backpacker, men Backpacker Planet interesserer mig alligevel fordi denne hjemmeside kan bruges af andre end backpacker.
Med venlig hilsen
Jesper

og med 0 accepterede og resten annullerede taler resten for sig selv. Hvorfor synes du liiige jeg skulle ringe til een, som skulle sende en mail til Jerusalem for at spørge, når du sansynligvis annullerer??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-07 21:20

Citat
Situationen i Jerusalem og Backpacker Tearooms i den gamle by

Spørg den Israelske ambasade, så du får den rigtige besked.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-08-07 21:24

Jesper, du har vist kludret det her tilstrækkeligt! Dette er et frivilligt forum. Du har ikke krav på noget som helst. Opfører du dig tilnærmelsesvis normalt, er det rimelig ofte folk der forsøger at svare dig. Hovski snovski og den slags, ikke mindst sammenholdt med din imponerende historik - og folk giider ikke hjælpe! Var forespørgslen kommet fra en anden havde jeg måske hjulpet. Selv Teil der har svaret her, omend ham og jeg bestemt ikke er bedste venner. Men du kan glemme det mester.......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-08-07 21:25

Læs = Jeg ville have hjulpet Teil (han kan ikke hjælpe mig pga listen - det ved jeg)........

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-07 21:26

Citat
At jeg mener selv, at jeg har forstået hvordan systemet virker.

Helt tydeligt fatter du ikke ret meget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-07 21:28

Den personlige uoverensstemmelse mellem tallyman og teil
har ikke noget at gøre på denne tråd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-08-07 21:29

Citat
Angående tråden, som du henviste til overfor så fik jeg nok svar i denne tråd. Jeg kan godt se, at jeg har været for hurtigt ude med at annullere én eller flere af min indlæg.
Mvh. Jesper

Du har annulleret ALT og accepteret 0...................

...det rette ord der skal bruges derefter er UNDSKYLD

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 12-08-07 22:33

Jeg synes jeg opføre mig normalt her på forummet. Jeg er ked af, at jeg skal svare jer på noget her i tråden, som intet har med det indledende spørgsmål her i tråden, at gøre. Undskyld for, at jeg har annulleret alle de indlæg, som jeg ikke skulle have annulleret.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-07 22:41

Citat
Jeg synes jeg opføre mig normalt her på forummet

Det er lige præcis det der er problemet at du syntes det....

Men det har du IKKE.....

Citat
Undskyld for, at jeg har annulleret alle de indlæg, som jeg ikke skulle have annulleret

Taget ad notem

Annuller spørgsmålet
Fra : jesperp04

Dato : 12-08-07 23:05

Hej allesammen!
Jeg synes det er bedst at jeg annulerer tråden her og opretter den på ny. Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg håber vi kan holde en god tone her på kandu.dk
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 12-08-07 23:10

Disse spørgsmål og svar lyder som om det kunne være en drejebog til en snusket spionfilm