/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
stop forsøg på at sende en mai
Fra : supergirl
Vist : 587 gange
165 point
Dato : 11-08-07 22:20

hver gang jeg vil opdaterer i Qutlook Express forsøger den at sende en mail som ikke er blevet sendt( fordi den er for stor og jeg derfor stoppede med at sende den) men nu vil jeg ikke have sendt mailen og vil derfor have den til at slette den fra systemet så den ikke forsøger at sende den mere, men hvordan gør man det..

håber der er nogle som kan hjælpe mig, og at I forstår mit spørgsmål...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-07 22:24

Dobbeltklik på din udbakke - for det er vel der den ligger??-- når du har gjort det, kommer mailen frem, så højreklikker du på mailen og trykker slet

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 11-08-07 23:56

Mener at den også kan ligge i dine kladder

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-08-07 07:50

har selv været ude for det samme, dog i Outlook.
Jeg kunne ikke slette mailen før jeg havde slået netforbindelsen fra, den gav meddelelse om at mailen er i gang med at sende... måske det er det samme problem du har?

Prøv at afbryde forbindelsen til mailserveren inden du forsøger at slette.

God søndag

Kommentar
Fra : dk

Dato : 12-08-07 09:54

i outllook klik på filer >>arbejd offline >>luk outlook >>start outlook >>
klik på "udbakke" højreklik på mailen >>slet >>klik på filer og igen på arbejd offline>>

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-08-07 09:55

Hvad mener du med din mail er for stor?
Jeg har aldrig været ude for at man ike kan sende en mail p.g.a størrelsen.
Som de andre skriver kan du da slette din mail i din udbakke eller i din kladde bakke. Det kan man altid gøre.

hawaii7

Annuller spørgsmålet
Fra : supergirl

Dato : 12-08-07 11:38

jeg har selv fundet ud af at løse problemet