/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
SLET
Fra : refi
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 11-08-07 20:04

Sig mig har Kandu lavet noget om jeg ikke har observeret - eller er det nyt.....

Kan man ikke længere slette spørgsmål der endnu ikke er svaret i ????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-07 20:10

Du har da i dag annulleret et spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-07 20:11
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-07 20:12

Jeg kunne
ans var for hurtig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-07 20:13

Teil annullerede dette http://www.kandu.dk/spg108158.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-07 20:14

jeps sagde jeg og borte var mit ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:20

I misforstår....

Jeg snakker ikke om at ANNULERE men SLETTE...

Det har man da altid kunne når der ikke var kommenteret i dem....

Med annulering "ryger" de jo ligepludselig i statistikken

Op i rø.... med pointene - men det snyder da når de står anført som annuleret - de skulle jo slet ikke have været der....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:21

Jeg har ikke tænkt over det før, men opdagede pludselig der var 5 annulerede spørgsmål - det er sgu da snyd....

Folk kunne tro jeg blot annulerede selvom der var svaret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-07 20:23

Med det "nye" kandu kan du ikke slette et spørgsmål, kun annullere.

Men du har da fået de ledige point retur ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:24

- Ubesvarede 1
- Besvarede 165
- Annullerede 5
- Slettede 6
Ialt 177

Svindel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-07 20:26

hm det må være noget for forbrugerombudsmanden.
datatilsynet
registertilsynet (de må jo ikke registrere dig som snyder hvis
du ikke er det)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-08-07 20:29

Det ser ikke godt ud refi 5 annulerede spørgsmål kan få andre Kandu brugere til at tro, at du ikke er seriøs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:30

Nej vel ???

Kan man få pengene tilbage ?????

Fuskerboard....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-07 20:31

Den her er god at huske.
http://www.friproces.dk/10000.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:31

Urimeligt....

Har Kandu en SMSadresse - nu går den sgu ikke længere.... De vil heller ikke betale deres regninger.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-08-07 20:32

Teil´s slette står også som annuleret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:35

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-08-07 20:36

Du kan kontakte dem her: http://www.kandu.dk/newquestion.aspx?grpid=20605 øh det er faktisk hvad du gør allerede mon de reagerer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:37

Så skal man sgu også til at tjekke HVORFOR folk har annuleret.....

Det er GROFT kandu blot lægger arbejdet over på forbrugerne.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-07 20:37

Rolig nu....

Selv Kandu.dk har annullerede spørgsmål i historikken:

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=2371

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:38

De påstår de læser Kandu.dk af og til..... Nok mest af.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 20:47

Citat
Selv Kandu.dk har annullerede spørgsmål i historikken

Ja - de er da ikke værd at svare på deres spørgsmål

- Ubesvarede 0
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 2
Kommentarer
- Ikke godkendte 6
- Godkendte 6
- Slettede 0

Ialt 12
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 23
- Slettede 0

Ialt 23

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-07 22:49

..og det kniber STADIG med at kommunikere med brugerne

Personligt har jeg fået svar på 1 til 2 ud af 10 henvendelser over 4 år !

De ville nu også godt ku' tænke sig, at ha' andre til at ta' over iflg. deres annullerede spørgsmål:

http://www.kandu.dk/Spg8718.aspx

Ga' vide hva' det må koste, at 'overtage' skidtet?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 23:03

1 kr. + mange års arbejde.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-08-07 23:26

Jeg får hurtig svar, når jeg sender dem en e-mail 3 mail er det blevet til, og der har været et venligt svar i løbet af max 1 døgn i alle 3 tilfælde

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-07 19:34

Nåe refi - skal du til at være en af dem du selv omtaler med antal anullerede ???????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-07 19:56

refi

Der er den forskel på at slette (det gamle kandu) og annullere (det nye kandu)

Slette, der kan du kun se antal slettede, men ikke finde tråden.

Annullere, der kan du finde tråden og evt. læse begrundelsen hvorfor spørgsmålet er blevet annulleret.

Eks.

Citat
Løsningen fundet

Sååå - annullerer spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-07 20:52

Citat
læse begrundelsen hvorfor spørgsmålet er blevet annulleret

Ja heldigvis

Ellers blev man måske blacklistet af "emsige" brugere

Men det er sgu da for dårligt vi selv skal gøre al arbejdet med al den statistik Kandu har....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 17:42

refi

Hvorfor er du så interesseret i at gøre andre brugere opmærksom på

Citat
refi

Dato : 13-08-07 16:09

--------------------------------------------------------------------------------
- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 7

Du skal i hvert fald IKKE annulere det.....

Du er ikke den eneste bruger, der benytter dig af ovennævnte.

Men hvorfor gøre en profil opmærksom på slettede/annullerede spørgsmål, når man selv benytter sig af det !?!?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 17:58

"ans"....

Så få celler er der vel ikke tilbage så du ikke kan se forskellen.....

Citat
Men hvorfor gøre en profil opmærksom på slettede/annullerede spørgsmål, når man selv benytter sig af det !?!?

Hvem benytter sig af det ??????

Det var netop derfor jeg reagerede på det....
Det er spørgsmål DER SLET IKKE ER SKREVET I

De HELT GAMLE er Kandu´s egen skyld - DE ændrede reglerne til max 3. mdr. UDEN at fortælle det først.....

Når først man har flere annulerede end besvarede eller og åbne - så er det mangel på RESPEKT for det arbejde Kandubrugere lægger....

Da det er nemmere (og lidt mere ensartet) blot at copy/paste statistik - ja så er det en måde at fortælle spørgeren at der er noget der ikke er godt i forhold til dem der svarer....

Såre simpelt....

Citat
Du er ikke den eneste bruger, der benytter dig af ovennævnte

Næh...

Og selvom jeg var - ville det ikke ændre noget....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 17-08-07 19:37

Tak for svaret e.c.

Citat
Nåe refi - skal du til at være en af dem du selv omtaler med antal anullerede

Ja - det ender nok med det

Kommentar
Fra : e.c