/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Spisning i Odense
Fra : erling_l
Vist : 817 gange
200 point
Dato : 08-08-07 19:48

Sønnen har fødselsdag, og det ender sikkert med, at jeg kommer til at betale en gang aftensmad. Hvor spiser man godt i Odense til 200-250 kr for 2-3 retter?

Må godt være lidt dyrere, men ovenstående er en ca. prisindikation....

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 08-08-07 20:23

Der findes et sted i Nørregade der hedder "Birdys" og som er en blanding mellem en café og en restaurant. De serverer velsmagende hovedretter for omkring kr. 100 pr. kuvert. Jeg ved at flere af retterne er mexicansk inspireret, men måske har de også andre retter.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 09-08-07 09:54

Hej ! erling_l

http://www.visitodense.com/index.php?submenu=23&save=submenu

Spiser Selv sjældent i odense, men prøv på ovennævnte, der er lidt at vælge mellem.

Velbekomme Højris.

Accepteret svar
Fra : TariLiex

Modtaget 200 point
Dato : 09-08-07 10:06

Hej, og tillykke med sønnen...

Der ligger en cafe lign der hedder Eydes (ligger i kongensgade), atmosfæren er god derinde, og de har alt fra kaffe og kage, til steaks og drinks... Det er et sted hvor man kan sidde i flere timer og nyde mad og hygge sig...

Udover det, så er der Da Isabella (vindegade lige i rundkørslen) Den er også god, ikk så dyr, men meget mad, god betjening og hygge...

Hvis du har brug for flere forslag så sig til, for kender snart hele odense's restauranter... ;)

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 09-08-07 21:47

Tak for svaret TariLiex. Der er reserveret ved Eydes - så krydser jeg fingre . PS: Også tak for input fra I andre. Kan desværre ikke splitte point

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-08-07 21:55

Lad os høre resultatet :)