/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tak til ups8700
Fra : Ysseven
Vist : 635 gange
100 point
Dato : 03-08-07 07:29

Jeg har læst dit tip, og synes ikke at det var en samlet rimelig bedømmelse, bare p.g.a. af de negative meninger.

Personligt synes jeg, at det er en god side, som sagtens kan bruges til taler og sange - eller selvransagelse over ens "livs-nummer". For mit vedkommende sad den lige i øjet, på godt og ondt.

Så det får du så lidt for fra mig af...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-08-07 07:34

morn Ysseven

kan kun være enig - vi havde da meget sjov ud af det link her

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-08-07 07:41

Netop...!!!!

Og hvis folk ikke kan lade være med at bøvse, blot fordi de ikke kan se pointen i et tip, så kunne de jo bare lade være med bedømme det.

Den slags surhed kan jo ligefrem tage lysten til at komme med et tip! Og hvem ved, havd man så "snydes for"?

Måske skulle flere en gang imellem gøre et contra-træk som mit her, så de sure kan lære det...?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-08-07 08:47

Citat
Og hvis folk ikke kan lade være med at bøvse, blot fordi de ikke kan se pointen i et tip, så kunne de jo bare lade være med bedømme det.
- nu er det (desværre) næsten altid de samme som bedømmer tippene, og det er vel så som så med hvor mange interesser de kan have.

Men ganske enig, hvis man ikke kan bruge tippet er det ikke ensbetydende med, at det er et dårligt tip.

Kommentar
Fra : join

Dato : 03-08-07 09:33

Hej Ysseven

Godt initiativ - jeg er helt enig - det sure, negative og mørke fylder for meget på kandu.

Jeg synes også siden var lidt sjov, går ud fra at det er dette vi taler om.... ???

http://www.kandu.dk/tip16414.aspx

fortsat go dag
join

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 03-08-07 09:52

Hej med jer.

Jeg syntes også at det var en rigtig sjov side. Ærgeligt at jeg ikke lige nåede at bedømme den inden den var afsluttet.
Der er jo hyggelæsning til lang tid. Bortset fra at jeg har fødselsdag samtidig med Adolf Hitler

mvh timeglas

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-08-07 11:15

Tak for enigheden...!

Derfor øges indsatsen til ups8700 med

miritdk +10
pve + 10
join + 10
timeglas + 10

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-08-07 11:16

Prøver igen!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-08-07 11:17

Trækker du nogen fra hvis der kommer nogen som er uenig?

Kommentar
Fra : join

Dato : 03-08-07 11:52

Citat
Den slags surhed kan jo ligefrem tage lysten til at komme med et tip! Og hvem ved, havd man så "snydes for"?

Jeg tror man "snydes for" meget !!!
Jeg tror, at der er alt for mange der ikke gidder at deltage på kandu - chancen for en sjat eddike og det der er værre er for stor. Hvem gidder spilde sin tid på det??

Nej, lad os få det konstruktive input - og venlige - og de gode viljer tilbage - ikke kun i tips, men i særdeleshed i trådene.

Så kunne det jo også være,
at der var nogle spændende folk
der gad at blive hængende
og øse af deres rummelighed.

join

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-08-07 12:17

--> pve: Nej da! Det ville jo gå ud over den forkerte!

Men derfor kan man jo godt "notere sig", hvem der altid er sur, ikk...'?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-08-07 12:38

Citat
Men derfor kan man jo godt "notere sig", hvem der altid er sur, ikk...'?
- jo da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-08-07 15:04

indtil videre dyb enighed det er da helt fantastisk

Kommentar
Fra : join

Dato : 03-08-07 17:34

Hej Meritdk

du har nu også selv en meget go indstilling ....

......don't feed the trolls.........

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-08-07 19:33

Det er jo dejligt, at vi er så enige!

Men hvor bliver ups8700 af...?

Jeg lægger 10 oveni for den stadig gode tone - også for at tråden forbliver på side 1, indtil ups8700 slutter sig til tråden.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-08-07 19:50

Hvis du ser på ups8700's profil tror jeg man kan udlede at det ikke er den Kandu'er der er mest aktiv på dette site - kræver måske en personlig besked ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-07 20:14

Så er jeg måske den negative

Citat
Og hvis folk ikke kan lade være med at bøvse, blot fordi de ikke kan se pointen i et tip, så kunne de jo bare lade være med bedømme det.

Den slags surhed kan jo ligefrem tage lysten til at komme med et tip! Og hvem ved, havd man så "snydes for"?

Det må være op til den enkelte om et tip kan bruges til noget eller ej. Det skal da ikke fraskrive en bruger at bedømme det.

En negativ bedømmelse kan være lige så god som en positiv bedømmelse.

I tilfældet her, et tip som jeg ikke har bedømt, kan jeg godt forstå at nogle giver det 1 stjerne.

Og det er ikke fordi, jeg ikke har fattet pointen i tippet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-07 20:20

Jamen jeg er da stolt over jeg gav højest point, det plejer jeg ellers ikke, da jeg syntes utrolig mange tips bare er noget udklip som man kan hente millionvis af. Vil i have nogen

Få orden i vasken
Når jeg bruger flydende vaskemiddel, fortynder jeg det inden brug i nogle beholdere jeg gemmer. Da de fleste opvaske og vaskemidler er koncentreret og man ellers tit glemmer dette. Er det smart at have en flaske klar til brug. Husk at skrive på den at indholdet er fortyndet og i hvilket forhold.
Skyllemiddel til tøj gør jeg ligeså ved men der skal ikke laves for meget.
(Stjålet fra: http://www.sparmail.dk/gratistip.php?id=47 )
Eller:
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=10367
Hvorherre bevares, man kunne jo ikke bestille andet end sidde og lave tips, hvad med nogle flere om virusangreb, eller dræbersnegle.
Men for en gangs skyld var tippet godt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-07 20:25

Nu har jeg skrevet til ups8700 og ville sætte point op, for igen at være "synlig" - men det kan jeg ikke...???

Måske kommer det efter "send"-klikket. Jeg prøver!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-07 20:31

Underligt...

Jeg kan ikke sætte flere point til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 20:32

Jeg ved ikke om du tidligere har forhøjet point, men efter 3. gang så er det ikke muligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 20:33

"Jeg ved ikke om du tidligere har forhøjet point, men efter 3. gang så er det ikke muligt" i samme spørgsmål.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-07 20:35

oh... Det vidste jeg ikke!

Så er det nok det, for jeg har forhøjet 2 gange undevejs.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-07 08:41

hmmm når jeg lige kigger ind her og ser tiden for sidste indlæg - så er min mail da ganske forsinket <--- det der går over når jeg kigger ud i haven

solen skinner og er det ikke herligt oven på nogle sure grå dage ?

det var helt off ttopic - men hvor dejligt at kunne nyde fugle der synger - tredie hold fugleunger der hopper rundt på plænen og leger - efterårsblomsterne der allerede står i fuldt flor igen igen - og tomaterne der overlevede det sure vejr

godmorgen herfra

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-09-07 17:10

Nu har jeg skrevet igen - denne gang med link hertil.

Det ville da være surt, hvis pointene bare røg ud i annullations-kloakken! Så meget har jeg jo lært efterhånden...

Accepteret svar
Fra : ups8700

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-07 18:28

Det må i meget undskylder at jeg ikke har set den her tråd før nu.

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 10-09-07 18:32

Tak for svaret ups8700.

Det er helt OK. Nu er du her jo!

Og igen: Tak for tipset...!

Kommentar
Fra : ups8700

Dato : 10-09-07 18:49

Det var så ligt og det er da dejlig at høre at der er nogle der kan bruge en tip til noget.

Jeg siger mange tak.