/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
2 spalter vises som 1 spalte
Fra : vagn2901
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 31-07-07 18:14

Et word dokument er skevet som 2-spaltet. Det vedhæftes en e-mail. Vedhæftningen åbnes inden afsendelsen for, at sikre at alt er i orden, og nu vises teksten i stedet som 1-spaltet. Hvis jeg så udskriver teksten, sker det korrekt som 2-spaltet.
Jeg vil gerne have skærmvisningen af det vedhæftede til at være identisk med udskrivningen (i 2 spalter). Hvad skal der gøres??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 18:17

Citat
Vedhæftningen åbnes inden afsendelsen for, at sikre at alt er i orden

Med hvad ??????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-07 18:38

Du kan ikke gøre andet end at klikke Vis Udskrift, hvis den der er OK, så må du regne med at den er OK, visnigen i en spalte har sikkert noget at gøre med zoom, men ved det ikke, vil du være sikker på at dokumentet sendes uændret, så send det som en PDF fil

Kommentar
Fra : vagn2901

Dato : 31-07-07 18:39

Bl. a.for at være sikker på, at det er det korrekte dokument, og at det ser ud, som jeg ønsker det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 18:45

Jo jo....

Men er det det program dokumentet er LAVET med du også bruger til at tjekke det med efter vedhæftningen...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 18:52

Send som en fil eks. abc.doc
Check det i Word og ikke i noget andet program
Det kommer nu nogenlunde i den tilstand som du har lavet det.

Alle word er ikke ens, men spalter bør kunne ses på samme måde, dog kan sideopsætning ændre til andet antal sider.

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-07 19:22

Min erfaring er, at det skal lukkes op i samme udgave af word, som den du anvender til at lave det i.
Tillige skal modtageren have de samme skrifter indlagt på sin PC, som dem du har benyttet.
Hvis ikke disse kriterier er til stede, - kan du kun gøre som o.v.n. skriver lave dokumentet om til en PDF-fil. Det kan dog ikke anvendes hvis modtageren skal kunne redigere i det.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 02-08-07 08:33

Tak for svaret Ammitz.