/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
thyfoon
Fra : babywolf
Vist : 482 gange
156 point
Dato : 29-07-07 22:44

hej thyfoon lang tid siden jeg savner dig hvordan har du det

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-07-07 22:47

øøø jo tak det går men hvem er du???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 22:51

thyfoon, det må være en hemmelig beundrer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 22:52

Kommentar
Fra : babywolf

Dato : 29-07-07 22:58

thyfoon jeg er skuffet *ss* vi var sammen i går aftes

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-07-07 23:03

babywolf er du nu sikker på at det er mig du skal ha fat i /skrive med

Jeg var sammen med fru_wolf (konen) i går aftes også hele natten, jeg ander ikke hvem du er om du er af han eller hun køn
fru_wolf læser med over skullerne og hun kender dig heller ikke, men er det for at drille eller skabe splid i mit forhold til fru_wolf (vi hr været sammen i 5 år) så hjælper det ikke
men har du skrevet til en forkert er det ok, jeg bære ikke nag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:20

Online : 25722

Ja - Kandu har fordoblet brugertallet de sidste par måneder....

Der må være oprettet en del nye mailadresser på hotmail eller gmail

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-07-07 23:25

hej refi jeg er ikke helt med hvad du mener *SS*jeg syndes at babywolf komentart/spørgsmål virker underligt hvad tror du at der en der tager pis på mig eller hvad ?

Hvordan har du det ellers

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:28

Jeg har det udmærket...

Det har spørgeren sikkert også - at der er nogen der gider svare

Du ved:

Små børn - små fornøjelser.

Store børn - .........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:29

Jeg tror ARTO har eller er ved at lukke.....

Det er ved at være en børnehave af spørgsmålsarter der efterhånden kommer....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 23:31

Thyfoon, prøv lige at kikke på din kone.... kan det ikke være hende der driller dig???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-07-07 23:37

Babywolf husker godt !

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=177509

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-07-07 23:38

jeg giver dig ret brugeren har jeg en gang hjulpet med et spørgsmål det var i 04 så det er en del år siden ved kommende har været på kandu det virker som ved kommende hygger sig med vores kommentar så jeg tror at det er et lege barn som fatter minus jeg ved godt at det var det lidt groft sagt men ved kommende har ikke nosser eller hænge patter nok til at skirve hvem ved kommende er kan være jeg skal smide m/k på ignor

når jeg hopper i seng sammen med fru_wolf og vores dejlige kat *S*
ja men skulle tro at arto er ved at lukke for der er mange aj typer på kandu *G*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:40

Kommentar
Fra : babywolf

Dato : 29-07-07 23:47

jeg er ikke barnlig og jeg bruger ikke arto lol og jeg er ikke hans møjkone af en luder og jeg har ikke hængenosser
thyfoon er bare en ordblind dum spasser og han skulle skride fra kandu kan ikke klare ordblinde spasser og jeg har ander profiler så jeg kan gener ham lige så meget jeg vil for han fortjener det

men hans latterlige svar HA HA der er sq ingen der kan bruge det til noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:57

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-07 00:02

Det sidste indlæg fra Babywolf burde Kandu have kendskab til, aldrig har jeg set mage til ubehagelig personforfølgelse, send en mail til Kandu Thyfoon, og brug din mulighed for den sorte liste

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 30-07-07 00:28

Hei babywolf,he he,jeg synes litt synn på deg,du trenger hjelp,håper du får det,når jeg får den slags anfall plejer jeg drikke meg noen mange pils,prøv det,hjelper vet jeg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-07 08:18

babywolf... du er da noget at det mest modbydelige væsen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-07 09:37

id babywolf = baby = pattebarn

synes også kandu´s team bør gribe ind her

holniels heeeej - long time no see

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-07 09:51

Citat
og jeg har ander profiler så jeg kan gener ham lige så meget jeg vil

babywolf

Jeg synes, du selv skulle tage et stavekursus, før du "gener ander" LOL

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-07-07 10:17

hej venner jeg ville enlig ikke skriver her men jeg har sat tossen på ignor og nu må vi så se hvad der sker og jeg gider ikke komenter dette svinerrig så det var sidste enlæg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-07 10:21

har andre profiler haha - kandu teamet kan se alle ip adresser såååeeehhhh

Annuller spørgsmålet
Fra : babywolf

Dato : 30-07-07 10:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar og thyfoontossen skal ikke ha nogle point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-07 10:24

miritdk

Du har læst forkert babywolf har ikke andre profiler, men ander profiler og kan gener !!!!!!