/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Harry Potter 7
Fra : thyfoon
Vist : 834 gange
500 point
Dato : 29-07-07 14:52

jeg vil gerne vide hvem der dør i harry potter 7 jeg orker ikke at læse den igenmen (kan heller ikke og slet ikke på engelsk) men nu høre man så meget om den så nu er jeg nysgrig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 14:53

Det er jens fra ydergården.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 14:54

Mine unge er i fuld gang med at læse den, men da den er på engelsk er de ikke kommet den igennem endnu, de skal jo også lave andet end at læse

Men det er IKKE Harry

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:06

Harry dør ikke så længe han er med i DSB reklamerne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:09

Ehm.... hva skal jeg sige for ikke at gøre dig ked af det Teil, men der findes en Harry mere end ham fra DSB reklamen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:10

De snyder mig hele tiden, vrææl

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:16

Så så Teil, ikke være så ked, jeg syntes ellers sææl jeg prøvede at sige det så nænsomt som muligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:19

Ok nordted1
Jeg må ud i den virkelige verden, møde ham Harry og se
hvad det er for en fyr.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:27

ÆÆæ Teil, så må jeg igen skuffe dig, du møder ham IKKE i den virkelige verden

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 16:05

Jeg er ikke færdig med den, men Mad-Eye Moody og Harrys Ugle dør i
hvert fald... Hvorfor er det vigtigt?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 16:56

søgning på google - Harry Potter - resultat:
187.000.000 sider
of du nordsted1 siger, han findes ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 17:11

Citat
Jeg må ud i den virkelige verden, møde ham Harry og se
hvad det er for en fyr.

Og jeg skrev

Citat
du møder ham IKKE i den virkelige verden

Men nu ved jeg jo ikke hvilken verden du mener er virkelig

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 29-07-07 17:17

http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=29756
CITAT HERFRA:
De der dør i Harry Potter 7 er: Snape og Voldemort.. Snape bliver dræbt af Voldemort og Voldemort bliver dræbt af Harry Potter
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 18:22

pallebhansen, jeg ville lige brillierer overfor mine unger, med at jeg nu vidste hvem der døde i bog nr 7, jeg fik strenge ordre på at holde k... underligt ik?

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 29-07-07 19:20

Tak for svaret pallebhansen. så fik jeg min nysgrighed styret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-07 19:37

Underligt

Men hvad gør man ikke for point

Citat
De der dør i Harry Potter 7 er: Snape og Voldemort.. Snape bliver dræbt af Voldemort og Voldemort bliver dræbt af Harry Potter
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 19:54

Et spørgsmål bliver stillet og besvaret, hva mærkeligt er der ved det??? Hvis nogle ikke vil se svaret, kan de holde sig væk, hvor svært kan det være??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-07 20:08

Jeg kan bare ikke se det spændende i at få at vide hvem der dør, når handlingen i sidste bog ikke er læst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 20:11

ans.... Det kan jeg nu heller ikke, men så ka' vi da heldigvis lade være med at læse svaret - og bøgerne hvis vi ikke har lyst

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-07 20:14

Nu kender du jo svaret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 20:16

Ja, men jeg læser ikke bøgerne og mine unge, har forbudt mig at fortælle hvem der dør, de vidste dog at det ikke var Harry

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 20:57

Så rigtigt som det Nordsted1 har skrevet.
Citat
Et spørgsmål bliver stillet og besvaret, hva mærkeligt er der ved det??? Hvis nogle ikke vil se svaret, kan de holde sig væk, hvor svært kan det være??

Desuden dør Harry ikke, han har bare spist for mange Tarteletter
VH Palle Hansen