/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
bruger sletning
Fra : o0Cateye0o
Vist : 731 gange
210 point
Dato : 29-07-07 14:51

hej hvordan sletter jeg min bruger igen for jeg ville kun skrive et tip til en og ikke andet.... jeg kommer ikke til at bruge denne side mere selvom jeg synes det er en rigtig god side..

Med venlig hilsen Jeanette strømsholt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 14:52

Kan du ikke, du er fast på livstid.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 14:53

Du kan ikke blive slettet igen, men du kan fjerne fluebenet i dine abb. Hen af vejen får du så ikke flere mails fra kandu, men jeg syntes nu bare du skal blive her, det kunne jo være du fik lyst til at kikke ind igen en anden gang

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 14:53

hehe oki jamen så må jeg jo bare blive liggende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 14:56

Go' ide specielt når du ikke kan melde dig ud

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 14:57

ja måske...men tror ikke rigtig jeg kan hjælpe mere.... jeg fik vist også skrevet til leif men ville ha skrevet til Hugh Watkins kunne ikke finde ud af det da det kun er 10 min siden jeg oprettede en bruger... så måske har jeg bare skabt mere forvirring... *ss*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 14:58

Kender vi Hugh Watkins ?

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 14:59

det var bare en som søgte efter mit efternavn...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:00

Hvis du har skrevet noget i du vil have rettet, så hop ind i tråden igen, og ret

Selv om du måske tror du ikke kan hjælpe mere, så kommer der sikkert noget alligevel, hvor du kan bidrage med noget.

Du kan jo også selv for brug for at stille et spørgsmål, så bare bliv hængende

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:01

Ok så er vi meget klogere??
Søgte han her på kandu?

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:01

hehe oki takker.. såmå jeg lige se om jeg ikke kan finde ud af at skrive de rigtige steder og til de rigtige personer.. hihi

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 29-07-07 15:02

velkommen til.

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:02

ja det gjorde han men kunne ikke finde ud af at skrive til ham

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:02

takker...*Ss*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:03

Og du er indlagt i Middelfart?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:04

oOc.... jeg ser lige at du har skrevet under - tip -

Hvis du vil stille et spørgsmål, til Lejf - så må du oprette et spørgsmål som du har gjort her, men skriv i emnelinjen - leif - så måske han ser det

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 220 point
Dato : 29-07-07 15:06

Et tip er et sted hvor man lægger sine gode ideer ind, fem kandu'er kan så bedømme om de syntes om tippet eller ej, når de fem kanduer har kommenteret dit tip, er det ikke muligt at skrive i tråden længere, så opret et spørgsmål, så kan du skrive lige så længe du har lyst/behov

Også et velkommen til fra mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:07

For at finde rundt herinde, så kan du starte med at læse

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:09

Nordsted du har været meget hjælpsom mange tak... der er ikke noget værre end at være ny og kludre i det hele... hehe

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:10

teil... ved faktisk ikke helt hvad du snakker om...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:12

Cateye
Jeg driller bare.
Velkommen skal du være.

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:13

takker.... så må jeg se hvad jeg kan finde ud af når jeg har læst lidt mere om at bruge det... hehe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:14

Ellers så spørger du bare

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:15

1000 tak....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:17

Alle laver vi brølere, staver og taster forkert så det står efter.
Gi bare igen når du lyster.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-07 15:27

Hugh Watkins bruger Nyheder (UseNet) , det er ikke kandu, men siderne bliver lagt på kandu.

Et eksempel er

http://www.kandu.dk/unet619203.aspx

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20502

Men som tidligere skrevet, så kan du ikke slette din profil, men redigere, så du ikke mere modtager mails fra kandu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:39

Hvorfor forhøje points, det er nogle du skal bruge til at stille nye spørgsmål med/for... Læs lige - kom godt igang - inden du får brugt "hele formuen"

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 15:41

hehe jeg viste ikke lige havd det betød men det gør ikke noget... jeg kigger bare med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 15:47

Hver dag, du logger på kandu, får du 20 points, de points bruger du til at stille spørgsmål med/for, så hvis du bruger dem alle, på et spørgsmål du har fået besvaret, så er du godt nok på den, hvis du vil stille et nyt spørgsmål, for så må du pænt vente, til du har sparet mindst "en dag" sammen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 15:54

Og så er det god tone herinde at lukke sit spørgsmål efter "en passende tid"
Du accepterer (Ved at trykke på accepter, ud for vedkommende) den første der gav dig et passende/fyldesgørende svar.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-07-07 16:12

hejsa
o0cateye0o også velkommen til fra mig

håber du får lyst til at bruge kandu, det er det bedste sted på nettet hvis du vil have hurtigt svar på næsten hvad somhelst

venlig hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 16:13

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 16:15

mange tak pallebhansen.... jeg lære noget hele tiden her inde synes jeg....*Ss*

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 16:24

Ja, man skal lære så længe man lever.
Og skulle jeg give point, så var det måske tiel da han var den første, men Nordsted1 havde et mere fyldesgørende svar, kl. 29-07-07 14:53
Og det var nok mest rigtig at det var heroppe han fik point.
Kan det ikke være ligemeget, tja, joo, naa
Nå nok om det, hjertelig velkommen

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 29-07-07 16:35

SÅ TROR DA HELVEDE !!
Fnis.

Ja osse jertelig velkommen fra mig.

Højris

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 16:38

haha takker.... jeg føler mig også velkommen... og håber ikke jeg træder folk over fødderne her inde når nu jeg ikke lige kan finde rundt.. så må man lige sige til...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 16:49

Cateye
points til nordsted1 som foreslået, Ok?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 17:16

Jamen selv tak, og endnu engang velkommen til

Kommentar
Fra : dior

Dato : 29-07-07 18:16

Bliv du bare!!Jeg har selv været her længe,og bliver stadig drillet..for det meste på den gode måde..Der er mange ting jeg ikke aner en dyt om,men tro mig.. her finder du virkelig venner der vil hjælpe!!Har selv fået et godt venskab herinde,hvor vi også skriver privat..Også om alt andet end lige Kandu..
Opgiv ikke så let..Jeg var tæt på,men hænger stadig ved herinde,..Også selv om der kan gå et stykke tid før jeg svarer tilbage..

Selv de mest basale spørgsmål får du svar på herinde!!Og man skal ikke føle sig "dum" på nogen måde!!Det drejer sig nemlig om at få et godt svar man kan bruge!Og det er de fleste gode til at give

Mange hilsener fra dixen

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 18:51

hehe jeg finder det også sjovere og sjovere og har også skrevet til en del nu... der er sq mange kloge danskere.... haha

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 18:52

Ha ha, pas du bare på, kandu er vanedannende

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 18:59

haha ja kan godt mærke det... men ved dog ikke så meget andet end om stof og syning og dertilhørende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 19:03

Jamen så kommer der da også en del spørgsmål hvor du kan være til gavn, du kan jo følge med i spørgsmål vedr. håndarbejde

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 19:31

ja og jeg prøver at svare alle den jeg kan finde som jeg ved noget om det er lidt hyggeligt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 19:57

Har du set, at Teil har oprettet en tråd til dig?? Det er meningen at du skal gå ind i den og skrive, så accepterer han din bemærkning, så modtager du 100 point (110 hvis du havde nået det indenfor en time) så kan du være med i månedens lodtrækning om kr. 500, så se at smut ind med dig i den tråd.

Hvis du ikke ved hvordan, så se ude til venstre, under - seneste indlæg - så kikker du der, og vupti kan du se dit nick står der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 19:58

Teil's indlæg til dig er nr 3 øverst oppe

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 20:13

wow takker... det var da et held du lige fortalte det.. hihi der var da gået helt gambling i det der inde... totalt sjovt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 20:22

Selv tak, ja nogle spørgsmål kan udarte sig temmelig meget, især i smalltalk

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 20:38

ja det var da sjovt det må man følge mere med i

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 20:50

Nåååå jeg troede du ville meldes ud (sjovt ment)

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 20:56

hehe ja det troede jeg også jeg ville.. men nej sq jeg bliver nu.. hahahaa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 21:18

Jeg skulle også bare lige finde ud af unlocke en tlf, jeg søgte og blev bedt om at tilmelde mig, for at læse svaret, og jeg er sq ikke kommet væk herfra endnu

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 21:24

hehe ja jeg kendte faktisk slet ikke til det her det var kun fordi jeg søgte under et efternavn så så jeg der var en der ville ha hjælp... heh

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-07 22:18

Hvorfor i hede hule ....... bliver der ved med at komme mail til dette indlæg, selvom der ikke er kommet nogle nye indlæg ?
Er mails forsinkede flere timer ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 22:22

pallebhansen.... undskyld alle de mails, jeg har foreslået oOCat eyeoO at vi ikke skriver mere i denne tråd, netop pga af de mange mails

Mine mails har også været forsinket et stykke tid