/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mærkelig program
Fra : Daxxa
Vist : 1669 gange
100 point
Dato : 28-07-07 16:56

Hejsa igen Kanduer

Nogen er jeg der lii umiddelbart ved det er for en ting under tilføj/Fjern Programmer.
Den hedder Windows Driver Package-Nokia Modem, og skulle ikke mene jeg installeret såen noget, kun Nokia Suite.
Men det der undre mig mest er at den fylder 13½ Gb???
Kan jeg bar slette det?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-07 17:01

Der kommer sikkert forslag som er bedre end mine, umiddelbart tror jeg godt du kan slette programmet, det er en del af suiten, som er beregnet til hvis du vil bruge din Nokia som modem for at komme på Internettet

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 28-07-07 17:03

Mmh, venter lii og ser :b Syntes bar det lidt vildt det fylder 13½ Gb...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-07 17:08

Har du overset et flueben og fået en større programpakke?
Præcis som mange får google toolbar, og bagefter nægter
at have installeret den.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 28-07-07 17:12

Hmm, Skulle hvert fald mene jeg jeg ikk havde overset et, Plejer altid at se godt efter det... Men selvfølgelig den kan jo godt lii været smuttet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-07 17:15

Prøv at afinstaller, og kig nøje efter nokia suite, hvad indholdet er
hvis det er muligt.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 28-07-07 17:27

Uanset hvad så lyder det MEGET mærleligt at det fylder 13½ GB. OG det gør Nokia Suite slet slet ikke. Jeg bruger det selv. Jeg synes du skal finde mappen og tjekke hvad den mappe indeholder, for det lyder højst mærkeligt!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-07-07 18:03
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 28-07-07 18:06

Ka ikk lii umiddelbart finde den mappe :S

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-07-07 18:19

Prøv at søge på Windows Driver Package

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-07-07 18:23

ude til højre under tilføj fjern står der jo om den bliver brugt tit eller sjældent

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-07-07 18:25

Du kan slet ikke regne med størrelsen. Den er helt forkert. Her bliver både vist 24 og 41 GB http://www.chip.de/c1_forum/thread.html?bwthreadid=969492 og her er det 7 og 15 GB http://mobildebat.dk/archive/index.php/t-90749.html Så jeg syntes du skal ignorere det der .

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 28-07-07 18:36

Mmh, Syntes du så ikk jeg ska slette det :S

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-07-07 18:38

Joh, hvis du ikke bruger din mobilos over computeren alligevel, kan du jo lige så godt gøre det.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 28-07-07 18:45

Hmm, Ka ikk finde noget med det når jeg søger :s

Det eneste jeg bruger over computeren er når jeg skal ligge noget musik ind på min fon? Ka jeg det uden`?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-07-07 19:06

Citat
er når jeg skal ligge noget musik ind på min fon? Ka jeg det uden`?

Så skal du nok ikke fjerne det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-07 22:58

Jeg har den ikke og kan SAGTENS flytte filer osv. mellem Nokia og Komputer.....

Så der burde ikke være noget i vejen for at slette det....

For at være på den sikre side kan du fjerne HELE nokia-suite og lægge en frisk installation ind - bare se efter HVAD du installerer....

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-07 23:27

Har den også bliver kun installeret med kompatible telefoner som kan bruges som modem til f.eks bærbare
,det er en modem driver,min fylder 0,32MB,kan fjernes
vis du mener at du ikke har/får brug for den.
at din fylder 13½ Gb er en bug,som der er så mange af i win,på min pc var der tre modem drivere hvor jeg fjernede den ene(ingen indhold nr to var/er en opdatering.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-07-07 23:28

En del af Nokia Suite konektivity driver pakke.

Godkendelse af svar
Fra : Daxxa

Dato : 29-07-07 09:34

Mange tak for svaret Manse, har slettet den og ja det var en bug det med den fyldte 13½ Gb :b