/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
sircusartister?
Fra : torill28
Vist : 712 gange
60 point
Dato : 27-07-07 22:17

Jeg søker etter en dame i min slekt ved navn Margrethe Sophia Henriette Rosenhagen.
Jeg vet hun er født i 1838, men ikke hvor.
Er det noen som vet noe om henne?
hilsen fra Torill

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-07-07 22:27

Det var hende der plantede Hakke Bakke Skoven!

Accepteret svar
Fra : ellenbirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 27-07-07 23:26

Hej Torill.

Prøv at kopiere dette link til din browser. Dette fik jeg ved at søge på google efter hende. Hun ser ud til at være født i Luxemborg - men der står en hel del.

http://genealogi.aland.net/discus/messages/205/32259.html?1170760830

Hilsen

Birgitte

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-07-07 01:31
Kommentar
Fra : torill28

Dato : 28-07-07 05:32

tusen takk til dere begge to,men det er for det første min hjemmeside du har funnet jakjoe. Og på sidene til rosenhagen står det ingenting om akkurat denne damen.
Og linken du la inn birgitte er det nok også ikke mulig å komme vidre på. Jeg skal forsøke å få kontakt med den ene innleggeren der, for jeg så at hun hadde mye om denne slekten.
dere er iallefall hjertelig velkomne til å skjekke ut min hjemmeside!

ha en koselig sommer fortsatt og tusen takk for innsatsen!
hilsen torill

Kommentar
Fra : senta

Dato : 28-07-07 08:17

fra fs
kan være du kan bruge dette.???
senta
Individual Record FamilySearch™ Pedigree Resource File

Search Results

--------------------------------------------------------------------------------

Margaretha von Rosenhagen Compact Disc #113 Pin #850556 Pedigree
Sex: F

--------------------------------------------------------------------------------

Event(s)

--------------------------------------------------------------------------------

Parents

--------------------------------------------------------------------------------

Marriage(s)
Spouse: Alexander von Sacken gen. v. der Osten Disc #113 Pin #850555
Marriage:

--------------------------------------------------------------------------------

Notes and Sources
Notes: Available on CD-ROM Disc# 113
Sources: None

--------------------------------------------------------------------------------

Submitter
Dirk PETERS

--------------------------------------------------------------------------------

Submission Search: 3139658-0517105130703
URL: http://www.dirkpeters.net
CD-ROM: Pedigree Resource File - Compact Disc #113
CD-ROM Features: Pedigree View, Family View, Individual View, Reports, Downloadable GEDCOM files, Notes and Sources.
Order Pedigree Resource File CD-ROMS

Kommentar
Fra : torill28

Dato : 28-07-07 09:07

tusen tusen takk!

hilsen Torill

Godkendelse af svar
Fra : torill28

Dato : 01-08-07 22:12

Tak for svaret ellenbirgitte.