/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Teste sit site?
Fra : adam
Vist : 401 gange
200 point
Dato : 28-01-03 13:28

Jeg har på et tidspunkt set, at man kunne få et program som kunne teste ens site. Altså fortælle hastigheden på sitet, ud fra hvor mange threads du sætter i gang.

Er der en som lige ved hvad dette program hedder, og hvor jeg kan hente det fra? Jeg mener det var fra Microsoft, men jeg kan ikke huske det.

>>Adam<<

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 28-01-03 15:11
Kommentar
Fra : als

Dato : 28-01-03 19:34

Ja men det er da nok denne side som du søger

http://www.submitplus.com/freeprograms.php?b=loadtest

Den er rigtig god og jeg har brugt den en hel del når jeg i tidens løb har lavet hjemmesider.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-03 19:57

Tak als - jeg har lige prøvet den.
Emesen.

Kommentar
Fra : NinaM

Dato : 28-01-03 20:47

tak for tips als, jeg testede lige kandu.dk

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-02-03 10:49

Fik du det svar du ville ha'??

Kommentar
Fra : DPP

Dato : 16-07-03 16:11

Du kan prøve her hved ikke om det er det du søger! http://www.risbjerggaard.dk/design_insp.html