/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MsMpEng.exe
Fra : TEAS
Vist : 12270 gange
100 point
Dato : 26-07-07 01:12

MsMpEng.exe Hvilken gavn gør dette program er det godt eller skadeligt?
Jeg kunne se at det brugte meget CPU kraft helt op til 100% kortvarigt
i korte perioder og så holdt det op i løbet af små fem minutter.
mvh
Teas

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 110 point
Dato : 26-07-07 01:23

Det er hvad jeg fandt om den(på Engelsk),men det skulle være en beskyttelse fra michosoft som hedder Microsoft Windows Defender Antispyware,så den er nok god nok

"msmpeng.exe is a process belonging to Microsoft Windows Defender Antispyware which protects your computer against Internet-bound threats such as spyware and trojans which can be distributed through e-mail or attack directly to the computer allowing unauthorized access to your computer. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated."

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 01:34

Ja, det er en proces som tilhører dit antivirusprogram fra MS:

http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/msmpeng/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Greeneyeddevil

Dato : 26-07-07 01:54

Det er en del af Windows Defender systemet ...

Lige til en anden gang er det et lille fedt freeware tool her : www.xcc.dk/ProcInfo.exe <--- dette virker rigtigt godt og søger info og den process du vælger i dens task manager !
Det virker i mange tilfælde ;)

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 26-07-07 08:39

Tak for svaret jangchr.
Og tak til alle der har svaret på mit spørgsmål.
mvh
Teas