/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan sende men ikke modtage
Fra : engparken
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 25-07-07 08:36

Hej
Kan sende e-mail,men ikke modtage dem hvad er der mon ivejen ?? Mvh.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-07 08:43

fordi du har en forkert opsætning formodentlig

hvilken udbyder har du og hvilket mailprogram bruger du ?

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 25-07-07 08:49

Hejsa
Der var ikke noget ivejen igår og det har da aldrig været ?
Jeg har haft samme opsætning i 3 år

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-07 08:51

haha jamen der kan sagtens ske et og andet lige med et - derfor - hvis du vil have et svar der hjælper er det vigtigt at du oplyser om hvilket mailprogram du bruger (outlook express - outlook eller andet) og hvem du er koblet op hos (udbyder)

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 25-07-07 08:55

Hej
Udbyder er TDC
jeg bruger outlook express
Jeg kan bare ikke forstå at lige pludslig kan jeg ikke modtage nogen mail ?
Det har jo altid virket
Jeg har ikke været inde i noget nemlig Mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-07 08:56

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5677 prøv at følge med i opsætningen her så - der kan jo være noget der lige er smuttet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-07 09:05

Citat
Kan sende e-mail,men ikke modtage dem

Der er nok ingen der gider skrive til dig.....

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-07-07 09:08

hej prøv at kigge her
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

der er måske hjælp

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-07 09:08

Det kan jo være at mailserveren er midlertidig ude af drift, og så er det bare at vente.

Du kan evt i ventetiden få tjekket din opsætning her http://netsupport2.tdconline.dk/tdcnetsupport/CheckEmailAccount/CheckEmailAccountStart.asp

//bentjuul

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 25-07-07 09:23

Hejsa Refi

Ha ha jeg det kunne det godt være,men jeg modtager ca 300 e-mails hverdag

Jeg har fundet ud af hvad der er galt,har prøvet at ringe til tdc og der er problemer med e-mail
Der er lang ventetid med at modtage e-mails

Jeg takker for alle svar

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 25-07-07 09:25

Jeg takker mange gange for dit svar som jo var rigtig bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-07-07 09:42

Så er det bare at læne sig tilbage og vente

//bentjuul

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 25-07-07 09:47

Maaske hjaelper det her dig ikke men vil lige sige at jeg har haft samme problem paa min mobil hvordan det ordnede sig ved jeg ikke...