/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Patetisk?? er det mig......
Fra : Curtis66
Vist : 726 gange
500 point
Dato : 18-07-07 15:23

Jeg er vild med den her side--er det hunde lopper..pc problems..samlivsting eller whatever...altid et fornuftigt/brugbart svar..er lidt fluen på væggen som nattevagt...læser lidt hist & pist & kan kun glæde mig over at højrefløjen viser lidt kløgt..for damn der bliver da godt nok luftet ud...men well fint nok...Må jeg stadig stille et spørgsmål selvom det først bliver inat?..molokyle-e.c-dova-vil.du osv & alle dem med hundefjæs & ziggyerne. allervenligst Jan C

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 15:31

Citat
du er for det meste uenig med mig
hvorfor tror du det du kan stille spørgsmål på alle tider af døgnet, men der sikkert ikke så mange som ser spørgsmålet før dagen efter, jeg er selv på først på natten, når jeg kommer hjem fra mit aftenarbejde lige nu har jeg ferie og ingen kan vide sig sikker på, hvornår jeg kommer og blander mig

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-07-07 15:32

Stil du bare et spørgsmål i nat.
Jeg har alligevel ikke tid til at deltage før efter kl. 1:00.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 18-07-07 15:40

PATETISK
Citat
betyder ophøjet eller højtidelig. Ordet er afledt af det græske ord patos.

I nyere dansk bruges ordet dog mest i betydningen ynkværdig. Dette skyldes sandsynligvis indflydelse fra engelsk, hvori ordet pathetic bruges i denne betydning.
hvilken betydning lægger du i ordet

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 18-07-07 15:40

Ahh hvoor fint ovn er coolt navn..Dig har jeg set mange gange..Du er clever!!..men ja hmm hvad skal jeg sige..jeg møder kl.23 & går hjem kl. 7 fra psyk.ward efter nattens kamp med alle dem du ikke gider have i din bus eller opgang...vi snakkes ved.. jeg må sove--JC

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 18-07-07 15:50

Ahh shit jeg kommer jo ikke i seng på den måde...jeg tror jeg tænkkte ynkelig men jeg kan også være højtidelig på grænsen til det meglomane...prøver dog at begrænse mig-------hey du er cool,ovn..men nu jeg vist lige have et par timer---:JC

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-07 16:03

Jamen hundefjæset vil da godt lige sige ( nu bliver vovsen sq da ked af at blive kaldt hundefjæs

Sov godt

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 18-07-07 16:34

No intent hundefjæs!!!

Godkendelse af svar
Fra : Curtis66

Dato : 18-07-07 16:38

Tak for svaret o.v.n.. The dollar is hard

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 18-07-07 16:39

THATS SICK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 16:40

Tak tak, øh skulle du ikke sove

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 19-07-07 11:23

Selvtak Ovn...der var travlt på psyk inat & jeg fik kun 4 timers søvn & spørgsmålet har jeg glemt...eller næsten..tror nu nok det var et banalt pc spørgsmål...om konfiguration...jeg har siddet i mange nattevagter & holdt mig vågen ved læse kilometervis af tråde...man kan sige nasset lidt på andres udgydelser & forhåbentlig ,uselviske forsøg på at hjælpe et medmenneske..jeg fornemmer en rå tone ind imellem men dét forhøjer jo bare underholdningsværdien...jeg ville bare se hvordan dette fungerede med mig som implicit...så god torsdag ovn gambrinus nordstedt & alle i andre...NU må jeg virklig se at komme iseng.....:Curtis