/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Slægtsforsking
Fra : Lone38
Vist : 648 gange
10 point
Dato : 27-01-03 13:56

Jeg vil gerne hvide noget om efternavnet Dollerup, min mormor hed Kamma Dollerup og morfar hed Kristian Dollerup de bode i Guldbæk ved Øster hornum.

Accepteret svar
Fra : lillemiv

Modtaget 10 point
Dato : 27-01-03 15:34

hvad med evt. at søge info på disse hjemmesider - hvis du ikke allerede har været der:

www.rene-thorhauge.dk/winfamili/per00020.htm
www.ballevej.dk/aner/for/per00589.htm

De har slægtsforsket og er stødt på navnet Dollerup

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 29-01-03 21:22

Her er også en.
www.damkjer.dk/gen/dollerup.html
Prøv på www.google.com at skrive Dollerup vælg dansk søgning, så får du en del hits, nogle er dem er til Slægtssider.
Lis

Kommentar
Fra : Lone38

Dato : 31-01-03 22:45

Jeg siger tak til jer der har hjulpet mig vider i slægtsforsking af min besteforælder. Det var noget jeg kunne bruge.