/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Deaktiv. ved genstart Vista
Fra : Pigen2
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 12-07-07 12:37

Når jeg starter pc'en finder den ingen trådløse netværk, før jeg har repareret den trådløse kommunikation, da denne er blevet slået fra.
Jeg bruger den blå genvej til fejlfinding i "opret forbindelse til et netværk"-vinduet...

Hvordan forhindrer jeg denne automatiske deaktivering?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 12-07-07 16:33

Vista Vista vista gir vrøvl pgs "sikkerhed" Forhindre det: Brug WinXP

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 12-07-07 16:41

Ja, det er jo meget nemt at sige... Men nu er det ikke min pc, så det er ikke lige en option...

Kommentar
Fra : coldane

Dato : 13-07-07 16:29

Gå i netværks og delings center, vælg administrer trådløse netværk.
Marker det trådløse net du vil fobinde til, højreklik og sig egenskaber.
Under det første fanebland connetion skal du sætte hak i forbind automatiks til dette netværk når det er inden for rækkevidde. tryk ok.

Jeg tror dit problem skyldes at der ikke er kode på nettet og vista derfor mener det er risiko fyldt at starte op på dette netværk.

Hvis ikke det virker så gør processen forfra, og sæt hak i forbind til dette netærk selvom det er udenfor rækkevidde.

Jeg skriver fra et engelsk vista så jeg gætter mig lidt frem til hvad det hedder på dansk.
Håber det virker for dig.

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 14-07-07 08:10

coldane: Der er hakket af i "forbind automatisk" og netværket er kodesikret (selvfølgelig)... Men hende jeg lavede det for fortalte også lige før, at nu virkede det faktisk... Så ja, Vista er nok bare underligt.

Annuller spørgsmålet
Fra : Pigen2

Dato : 17-07-07 22:25

Problemet har tilsyneladende løst sig selv...