/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TV2 kl.22.55 :-p
Fra : Laika_pigen
Vist : 529 gange
29 point
Dato : 10-07-07 22:33

Citat
Kan en kvinde både være intelligent, lykkelig og ha store bryster?

Det er vist det man kalder for et godt spørgsmål.

Ser frem til at se nogle rigtige kvinder med rigtige former og STORE bryster.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 39 point
Dato : 10-07-07 22:40

Kvalificerer du til selv at være med i udsendelsen ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-07-07 22:44

Det skulle jeg mene. Hvad skulle forhindre det. Jeg vil gå så vidt, at påstå at foruden at være intelligent, lykkelig og ha store bryster, også kan være blondine

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 10-07-07 22:48

Er glad for jeg ikke er blond og har små bryster så.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 10-07-07 23:33

Tak for svaret stl_s.

Også giver jeg jo næsten altid 5 stjerner.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 23:37

Jeg fik ikke set udsendelsen. Var der så nogle rigtige kvinder med rigtige former og STORE bryster ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-07 00:04

Jeg har kun 14" TV, så jeg fik ikke rigtig noget ud af det. En 85 K skål kan ikke være på skærmbilledet

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 11-07-07 00:36

Hvad med at være den krop man nu har fået foræret,og takker for
at den er det smukkeste i hele VERDEN