/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
regdefend lign program
Fra : miritdk
Vist : 618 gange
490 point
Dato : 10-07-07 14:13

http://www.ghostsecurity.com/regdefend/

jeg kan huske der findes et freeware program i stil med regdefend - faktisk lige så godt men kan ikke finde det.

Anyone ????

haster lige lidt da det er en forhenværende bruger der ønsker det installeret igen - og jeg idiot (ingen kommentarer tak - det kan jeg selv) - har selvfølgelig ikke gemt linket

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 500 point
Dato : 10-07-07 14:19

Er det MJ Registry Watcher du tænker på http://www.jacobsm.com/mjsoft.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-07 14:21

nej - hmm det var jo et alternativ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-07 14:22

ps jeg mener at huske det hed noget med reg eller registry

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 14:27
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-07 14:41

næ heller ikke

stl_s dit bedste forslag i freeware hvis det program ikke findes ?????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 15:05

Regdefend er svær at sammenligne med andre programmer. De fleste beskyttelses programmer kan advare imod ændringer i registrerinsdatabasen, men ofte kan de ikke forhindre ændringerne. Det kan Regdefend, fordi den arbejder nede fra Windows kerne. Regdefend kan også bruges gratis. Trialversionen bliver automatisk til freeware versionen, men den er temmelig begrænset. Det nærmeste jeg kan komme noget gratis, som gør det næsten lige så godt, er Winpooch, men den kan så også andre ting http://www.softpedia.com/get/Antivirus/Winpooch.shtml

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-07 15:18

stl_s ved du hvad der forsvinder i trial hos regdefend - det er netop for at forhindre ændringer i basen og der er den jo super.

Videresender lige dine forslag

træt af at lede og træt af at jeg ikke kan holde styr på hvad jeg lægger ind hos folk - de kan filene også selv notere det

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 15:23

Regdefend autoblokerer i freeversionen. Ikke så godt. Så skal man ihvertfald lukke beskyttelsen ned, når man skal installere programmer.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 15:29

Der er også den her, men jeg har ikke prøvet den http://www.protect-me.com/arm/download.html

Den kan bruges gratis, men har så en nagscreen.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-07 16:15

Tak for svaret stl_s. Valget faldt på registry watcher - i første omgang - regdefend kommer hos mig i første omgang men det havde jeg jo ingen indflydelse på. (han afprøver sidste når han kommer hjem)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 16:15

Bare stil den maskine tilbage INDEN udløb......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-07 16:25

tror bestemt hans maskine både er løbet ud og hentet ind allerede - sidste på museum

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 16:38

Ih dog en masse poænger

Og hov, du skød mig vist op som nummer et i sikkerhedskategorien

Og i den forbindelse respekt til Arlet, som længe har holdt førstepladsen

Arlet, hvis du kigger med her, så håber jeg at du på et tidspunkt igen vælger at løse Hijackthis logs. Der er brug for alle gode kræfter i kampen imod skidtet .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 16:40

Hvorfor er han her egentlig ikke mere ??????

Ja ja jeg er nysgerrig......

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 16:45

Han pauserer af ukendt årsag http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=106479

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 16:47

Citat
ukendt årsag

Tror jeg så ikke helt på - men ok - det er jo en privatsag.....

Har skam set profilen......

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-07-07 16:50

Den er ihvertfald ukendt for mig, og ja, det er selvfølgelig en privat sag