/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
katte med allergi
Fra : makim
Vist : 575 gange
25 point
Dato : 05-07-07 21:17

Kan katte have allergi, og er der en medicinsk behandling for det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-07 21:24

Katte kan have allergi.

Men det kommer jo an på hvilken allergi katten har. Der vil være mulig for medicinsk behandling, men det kræver, at katten er undersøgt hos en dyrlæge.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-07-07 21:29

Citat
Kan katte have allergi, og er der en medicinsk behandling for det?

JA,,,,,,,,,MEN
MIN MØGKAT_ KAN ikke lide MIG...

Tror du ikke nærmere. at katten_______har ? ''FÅET''
et før eller andet i NÆSEN_ som den IKKE kan ''NYSE UD''
plejer som regel bare være en lille bagatel.

Min døjeer med sengle, men tvivler på den ligefrem
render ind i kattens NÆSE.

Men et LILLE pollen fra et græs_strå kan sætte sig.

Så til den DYRE___læge

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-07-07 21:30

Citat
Min døjeer med sengle,

SNEGLE___

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 25 point
Dato : 05-07-07 22:37

du kan da rigtignok tro at katte kan ha allergi....på ligefod med mennesker....
du kan gå ind på siden dyrlægevagten.dk. og finde yderligere oplysninger om den slags....
og derudover, så går man til dyrlæge med sit dyr, hvis man er i tvivl om de fejler noget...allergi kan være farligt...ligesom det kan være hos mennesket....det er ikke noget man bare gætter på eller spøger med....
mvh......fra en meget stor allergiker og astmatiker....min missers søde mor..miss.j. og miauuuu fra prinsessen....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-07-07 03:56

Citat
mvh......fra en meget stor allergiker og astmatiker....min missers søde mor..miss.j. og miauuuu fra prinsessen....

PAS PÅ dine __DYR

Men katte får efterhånden. SÅ MANGE
menneske skabte problemer, at DET var
nemmere______for dyret`s ejer at blive AFLIVET...

Min kat, bliver TOSSET, når jeg ligger MED en
FU smøg og er ved at SOVE IND_________

Så dkal hun SGU lige sige __ALLO
OG brændte skidtet ned ___ rig KAT.
Men den kan SGU da lié mig

BE APPY.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-07-07 03:57

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-07-07 03:59

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 06-07-07 10:43

hvad er det dog for noget tidsspile at fylde siden med....hvad med at være lidt seriøs i stedet for at bruge andres tid på dette ordgejl.....har du ikke andet at bruge din tid på???man kan godt lave sjove ting selvom det er regnvejr.....man behøver ikke at spilde andre folks tid med den slags pladder og tomhjernet sludder......
vi er nogen der er glade for katte og ikke kan eller vil leve foruden. det er videnskabeligt bevist, at katte er beroligende for folk..de udstråler en eller anden skjult energi, som er beroligende på folk med bl.a. depressive sygdomme og det er ikke noget at spøge med.
brug du regnvejrsdagene på at sætte dig ind i den slags forskning i stedet for at spilde os andres tid på pladder.tre gange lige i træk fylder du siden med dit fnidder.......og ja, det er mig og ikke katten der er allergiker........og astmatiker..min lille prinsesse fejler ikke noget og selvom jeg desværre er allergisk overfor katte, så er det ikke hende der har skabt den...jeg tager medicin hver eneste dag. og på trods, vil jeg aldrig kunne undvære et liv uden en kat......aldrig.
find på noget andet end at genere os andre......
min missers søde mor.....miss.j.

Godkendelse af svar
Fra : makim

Dato : 06-07-07 15:54

Tak for svaret missjosephine.

ps.. disken go to hell..

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 06-07-07 16:20

tusind tak skal du ha..og så må man vel håbe at tåberne holder sig væk, men det gør de desværre nok ikke...heller ikke når vejret er dejligt....god sommer trods alt....
miss.j.