/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Stl_s - kender du ?
Fra : refi
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 05-07-07 09:32

Kender du dette....

Umiddelbart lyder det interessant, men er det noget værd.....

http://www.prevx.com/homeproducts.asp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 09:32

Andre må selvfølgelig også deltage

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 05-07-07 09:49

efter erfaring vil jeg umiddelbart sige at det sagtens kan omgås hvis man har sat sig det mål. Normal virus osv der bliver spredt automatisk kan sikkert ikke, men hvis man hopper ind i computeren via nogle huller i systemet. Så tror jeg nok man kan hvis man virkelig vil.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-07-07 12:26

Hej Refi . Ja, jeg kender godt Prevx. Det er et fortrinligt supplement til andre virus og antispyware programmer. De har nok verdens største skidt database. Og det er jo gratis så længe du ikke bliver inficeret .

Jeg har dog ikke selv testet nyeste version, men den skulle efter sigende være ok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 12:49

Nu er jeg så ikke sikker på det er nyeste version, men det tror jeg....

Grunden til spørgsmålet er at det er "gratis" 1 år, men KUN ved installering idag....

http://www.giveawayoftheday.com/

Så var det måske værd at sende i tips - hvis nogen ikke skulle være ordentlig garderet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 12:52

Og måske prøve det selv

Mest for at se om det "stjæler" mere eller mindre kræfter end andre - beskyttelsesmæssigt har jeg egentlig ikke noget at klage over med AVS.....

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 05-07-07 13:11

Jeps, det er nyeste version 2.0. Version 1.0 brugte ikke store ressourcer. Jeg ved ikke med den nye, men tror da ikke at den skulle være ringere, så kom da bare med tippet

Prevx kan måske godt tilføre selv AVS lidt ekstra, idet den kan fange ukendt skidt.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-07-07 13:23

Hapser den da lige selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 13:26

Giver det også en chance

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 13:27

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-07-07 14:50

Kører fint her.

Btw, 5 gratis licenser, hvis man vil linke til deres blog http://www.prevx.com/blog.asp?ID=18

Reeeeeen reklame