/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Logout
Fra : ans
Vist : 705 gange
200 point
Dato : 03-07-07 19:55

Jeg kan ikke logge af kandu.

For mit vedkommende startede det i går. Jeg har ikke tidligere været ude for det.

Er der andre, der har det problem ?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 210 point
Dato : 03-07-07 19:58

Ja - men så sletter jeg alle mine cookies.
funktioner > internetindstillinger> slet cookies > anvend > ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 20:28

har du flueben i IE - tøm mappen midlertidige internet files - så kan det også være grunden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 20:30

cookien kandu.dk(www)[ASPXAUTH] kan holde på dit login hvis du ved en fejl ikke logger ud - men bare krydser sig ud.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-07 20:32

Følger trop.....

Bare slet cookies - så går det som en leg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-07 20:38

Jeg har gjort som e.c anbefalede, nu funker det igen

Jeg kan logge ind og ud, som det passer mig

Ekspert på området er jeg ikke og fatter stadig ikke de cookies. Troede det var kager

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-07 20:43

Det er det også - men smørklatten skal pilles ud - ellers "hænger" logoutet......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-07-07 21:24

De små kager - huskekager = cookies er nogle småfyre som ligger og venter på at du skal komme ind på "siden" igen og så er kagen klar med en melding om at du har været der før og måske har sagt ja til at blive automatisk logget ind. På et tidspunkt er der så mage kager i hukommelsen på harddisken at du ikke kan logge ud men bare automatisk bliver logget på igen.
Hvis du havde logget på fra en anden computer havde du også kunne logge af på den første comp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-07 21:33

godt du fik svar

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 03-07-07 21:47

Tak for svaret e.c.

Nu ved jeg lidt mere om "kager"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-07-07 21:52

Huskekager brugte vi også i mit første skoleår - en på kassen / lussing.