/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
importer
Fra : Kokane
Vist : 472 gange
20 point
Dato : 03-07-07 12:09

Jeg har fem word dokumenter jeg gerne vil kæde sammen til et. Dokumenterne indeholder fodnoter og automatisk nummerering af figurer, så jeg vil helst undgå at lave en simpel copy+paste, da jeg har erfaring med at fodnoter etc. går i kludder. Kan man importere filerne eller på en eller anden måde kæde dem sammen?

VH
Kokane

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 30 point
Dato : 03-07-07 12:34

Vis det er office 2003

Citat
Sammenligne og flette dokumenter
Åbn et dokument.
Klik på Sammenlign og flet dokumenter i menuen Funktioner.
Marker det dokument, som du vil sammenligne med den åbne kopi.
Klik på pilen ved siden af Flet, og benyt derefter en af følgende fremgangsmåder:
Klik på Flet, hvis resultaterne af sammenligningen skal vises i det markerede dokument.

Klik på Flet til det aktuelle dokument, hvis resultaterne skal vises i det åbne dokument.
Klik på Flet til et nyt dokument, hvis resultaterne skal vises i et nyt dokument.
Bemærk!

For at opnå det bedst mulige resultat af fletningen skal du kontrollere, at afkrydsningsfeltet Gem tilfældigt tal for at øge nøjagtigheden ved fletning er markeret under fanen Sikkerhed i dialogboksen Indstillinger (klik på Indstillinger i menuen Funktioner).

Hvis du har brugt kommandoen Versioner i menuen Filer, så du har gemt flere versioner af dokumentet i samme fil, og du vil sammenligne den aktuelle version med en tidligere version, skal du først gemme den tidligere version som en separat fil med et andet navn.

Godkendelse af svar
Fra : Kokane

Dato : 07-07-07 09:55

Tak for svaret ocorner.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 07-07-07 21:00

Så lide citat er taget fra hjælpe i Word, så prøv at søg selv næste gang eller må du jo bare skrive igen