/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
itunes
Fra : biksemad
Vist : 592 gange
57 point
Dato : 01-07-07 17:29

hej jeg bruger itunes og har mange numre inde så vil jeg lave en ny spilleliste,hvor jeg trækker numrene ned i den nye mappe,og jeg har en rækkefølge som jeg gerne vil have det i men den laver om på min rækkefølge,hvad skal man slå fra eller hvordan gør man.jeg har som nr 1 zombie nation nr 2 kim larsen nr 3 ob session,men den smider ob session ind som nr 2 og den skal være nr 3 og jeg kan ikke bare trække dem rundt det sker der ikke noget ved,hvad gør jeg mvh jan

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-07-07 19:45

Uden at kende til ITunes, men har du prøvet at højreklikke
på mappens indhold og SORTER EFTER

Accepteret svar
Fra : dynamicduo

Modtaget 57 point
Dato : 03-07-07 13:21

Ellers så kig under menu nr. 2 fra højre (eller tre, har ikke programmet her) - det kan være der er sat kryds i "bland".

Alternativt kan du ændre rækkefølgen der blir spillet i ved at klikke på de vandrette menuer der ligger lige over listen. "Kunster" "tid" "album" etc. Ved at klikke på dét, sorterer den efter det. Og hvis du klikker igen på den samme så sorterer den også dét på samme måde bare omvendt. Altså Hvor "Arne" ville stå øverst og "Jens" dernæest, kommer "Arne" nederst og "Jens" øverst.

Gir det mening?

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 04-07-07 16:11

Tak for svaret dynamicduo.