/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
photoprinter
Fra : smutti01
Vist : 524 gange
70 point
Dato : 29-06-07 15:56

Jeg står og skal købe en photoprinter, skal bruges til at printe en del billeder,kender nogen et godt mærke, der samtidig ikke koster en formue i farvepatroner.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-06-07 16:13

Prøv en Canon Pixma iP4300 den skulle være til at få til under 1.000 kr.

PPK

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-06-07 16:29

Testvinder i stortest i nyeste nummer
Canon PIXMA mini260
Citat komputer nr. 10: Canons kompakte blækprinter er virkelig lækker.
Den er lynhurtig, har et suverænt display, og så leverer den testens bedste udskrifter.
Lige så gode udskrifter som man får ved fotohandleren.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233476
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-06-07 16:35

Citat
Prøv en Canon Pixma iP4300 den skulle være til at få til under 1.000 kr.

Ja 850,- kan den fås for, jeg har nemlig lige fået sådan en.....og Canon er noget af det bedste, og noget af det billigste..(om ikke det billigste) i farvepatroner

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-06-07 16:37

Citat
Testvinder i stortest i nyeste nummer
Canon PIXMA mini260
Citat komputer nr. 10: Canons kompakte blækprinter er virkelig lækker.
Den er lynhurtig, har et suverænt display, og så leverer den testens bedste udskrifter.
Lige så gode udskrifter som man får ved fotohandleren.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233476
VH Palle Hansen

Den kan vist ikke lave A4....men kun op til 10 X 18 cm, tror jeg

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-06-07 16:48

mange af Canon`s maskiner kører med seperate farve, og disse patroner kan købes uorginale fra bl.a. tyskland til 9,50 kr./stk.

Kører selv i øjeblikket med en Canon i560x hvor uorginale kun koster de 9,50 kr.

PPK

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-06-07 18:30

Jeg bruger en HP 7760, som kan arbejde selvstændig. Der er display så billederne kan vælges og beskæres; Der er kortlæser og Bridge indgang, og en ekstra skuffe til 10x15 papir.
Den køre helt uafhængig af mine PC'er.
Den blev købt på et genåbningssalg i Netto, for 325 Kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 19:20

Citat
skal bruges til at printe en del billeder

Hvis det drejer sig om mange billeder og det er en engangs forestilling - så er den billigste løsning at få dem automatfremstillet (eller i forretningen)......

Det vil, uanset uoriginale patroner osv., koste dig væsentlig mere selv at lave dem.....
Der er jo også fotopapiret at tage hensyn til.....

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 29-06-07 19:30

Jeg købte en EPSON R300 af min søn.Her koster patronerne ca.8,50 pr.stk. Der er 6 separate patroner,og man kan købe et supplement til den,hvor der er et plastikhus med 6 kamre i,det kan så tilsluttes printeren med en tynd slange,og så fylder man det kammer op med farver hvorefter printeren selv suger det farve der skal bruges. Jeg kan desværre ikke huske linket til det kammersystem,men hvis man printer meget kan det godt betale sig.
Hvis man skal kunne bruge de billige patroner til f.eks. Canon,så skal det min. være Pixma 4400,
eller også kan man visse steder købe en Pixma 4300,som er ændret til formålet.
oz1eqp

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 29-06-07 20:13

http://www.nordic-ink.dk/
Her kan du se hvor billigt de kan købes i DK.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-07-07 20:17

Brother

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-07 23:19

Citat
Brother

Jeg har en Brother, en af de dyreste og "bedste" der kan fås
........og det er derfor jeg nu har fået en Canon Pixma ip4300

Jeg var ikke overvældet over kvaliteten på det den Brother kunne præstere, og den koster en bondegård at bruge ......og det meste af farven bruger den ikke til at printe med, men fordi den starter i tide og utide med at rense..sådan at når man så skal bruge den, så er der bare ikke emre blæk......og hvis man slukker for lortet, så stopper den til så blækket ikke kan komme ud.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-07 07:45

Brother

Kommentar
Fra : holmbo01

Dato : 18-07-07 14:56

jeg har en HP Photosmart C5180 all-in.one jeg synes at det er den bedsted maskime til prisen ca.1300 har jeg købt den til og den er billig i blæk der er 6 farvepatroner i den og de koster 235kr.
desuden er der kortlæser i den og scanner mm.

Annuller spørgsmålet
Fra : smutti01

Dato : 05-08-07 20:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål