/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kopier
Fra : hpapp
Vist : 577 gange
200 point
Dato : 23-06-07 13:01

Kopier dvd film med programmet alcohol120% er et nemt program at bruge til at kopiere med det der sker når den læser kommer den til 98% så går den i stå kan ikke læse vidio_TS\VTS_05O.IFO! det sker også når jeg kopiere med nero ingen problemer med kopiere en musik cd. hvad er der sket!hp

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 210 point
Dato : 23-06-07 13:10

Kopisikring??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-07 13:40

Hvorfor annuler du dit tidligere spørgsmål og stiller et nyt magen til ??????

Skriv i spørgsmålet (kommentarfeltet) fremfor at sende private indlæg......

Svaret bliver det samme:

Det lyder som om det er konvertere film du forsøger at brænde og ikke blot kopiere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-07 13:44

Hvis det er kopisikrede film kan du bruge denne....

http://www.slysoft.com/en/anydvd.html

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 23-06-07 13:56

Tak for svaret Kortoververden.