/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fiske-timer...? HUH?
Fra : Zoooidberg
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 20-06-07 23:43

Hej.
Jeg står og skal købe nyt Casio ur. Og i et af dem er der "fiske-timer". Hvad i alverden er det? Og hvad kan det bruges til?
:)
Andreas

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-06-07 00:08

det er så man kan tage tid på hvorlænge fiskene er om at bide.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-06-07 00:30

Det er noget du kan bruge såfremt du er erhvervsfisker......til en sindrig udregning

Et eller andet med, at man rapporterer fisketogtets varighed og fiskeriindsats angivet som fiskegarnets længde ganget med antallet af fisketimer for henholdsvis passive eller trukne fiskeredskaber

Næremere kan jeg ikke lige forklare det

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-06-07 08:54

- disse ure kalkulerer det bedste tidspunkt at fiske på, baseret på månens aktuelle stilling samt længde- og breddegraden man befinder sig på...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-07 10:33

Ikke at forveksle med fishing filter.

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 21-06-07 23:58

Okay tak for svar. Stenet at de putter det i et ur.. Jeg gider ikke betale for noget jeg aldrig vil bruge. Det er bare et flot ud :)