/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
LOL CLausenGG
Fra : Laika_pigen
Vist : 542 gange
10 point
Dato : 18-06-07 23:04

Hahahaha så bliver man blacklistet fordi man skriver i hans tråd som der temmelig sikkert ikke bliver besvaret alligevel!!!

HÅBER SQU STADIG AT DU IKKE FÅR NOGET FYLLEST GØRENDE SVAR FRA NOGEN HER INDE!!

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-06-07 23:08

Citat
UBESVAREDE: 6
BESVAREDE : 0
ANNULLEREDE: 2
IALT 8

Utroligt for der skal squ intet til og dine point får du alligevel ikke tilbage *GH*

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-06-07 00:13
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-07 02:50

Tydelig at det er en knægt uden erfaring, vær nu lidt gode ved ham det er et spørgsmål som der ikke kan svares fyldestgørende på, i har ellers gjort et godt forsøg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-07 02:52

Citat
man blacklistet fordi man skriver i hans tråd
knægten blev måske bange for at møde IRL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-07 02:53

Øh jeg er der skulle stå: bange for at møde dig IRL

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-06-07 10:25

Og som Klumme skriver skulle han måske holde sig til Legoklodser *GH*

Og møde mig IRL det er der ikke noget galg i for er nu ganske fredelig *GGG*

Bider sjældent og i det tilfælde af jeg skulle gøre det er det ihvertfald ikke særlig hårdt *GF*

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-06-07 11:39

hE HE

Ja. Pas på kvinder der bider.
Slå først deres tænder ud

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-06-07 12:48

haha nej da *GH*

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-06-07 12:57

Johhh Laika

Jer HAR prøvet at være gift.

Så jeg har ingen tænder mere...Pyt. Så bider jeg ikke negle mere

(Détte er altså et forsøg på at være morsom !)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 15:05

Du har op til flere brugere af Kandu der allerede kender svaret inden de stiller spørgsmålet....

En stor del af disse er IKKE nye brugere men "gamle" der ikke tør stå ved hvem de er.....

Den slags skal man ikke "belære" - så bliver man "blacket".....

Det var nemlig ikke meningen med deres spørgsmål

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-06-07 17:03

yearhouse

Jeg har altid troede at gift var noget man tog for ikke at blive det *GH*

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-06-07 17:10

Præcis Laika

Jeg fandt da ud af, hvorfor tornadoer har kvindenavne:

"-Kommer pludselig og uventet, smutter så igen.........Og ta´r hus og bil med sig"

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-06-07 22:22

yearhouse

Tror bare du trænger til lidt trøst. *GF*

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-06-07 22:59

Jamen jamen, Laika?

DU må da osse ha´ lagt mærke til, at tornadoer, vulkaner og andre naturkatastrofer har kvindenavne?

Nogle bliver dog kaldt Slanger.....måske fordi de skifter "ham" ud tit?

(jeg er bare lidt overtræt i dag....skal på hospital i morgen....Du ve´: pyldrerøv hér)

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-06-07 23:56

yearhouse

Jammen sødeste, du mangler da en sød ung pige til at nusser om dig og holde dig i hånden når du skal til doktormanden/sygehuset. Det er da slet ikke sjovt.

Håber da bestemt ikke at det er noget alvorligt.

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 10 point
Dato : 20-06-07 10:13

Joh Leika

Det er ALVORLIGT svært at finde en sød ung pige

men jeg skal bare over til "kødsnedkeren" og ha´ en skideballe. Jeg er opereret i den ene fod, men er "kommet til" at smadre gipsen.

"Vi" er jo nogle, som kaldes Kaospiloter, som har svært ved at sidde stille...

....Meeeeeeen..Der gik da en HEL måned inden jeg fik ødelagt gipsen.

Så ERGO: kl. 13.15 får jeg altså røvfuld

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 28-06-07 20:41

Tak for svaret yearhouse.

Valgte bare et af dine indlæg *GG* Tak for hyggen den dag *GH*

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-06-07 00:50

Tak Laika

Du kommer med i mit testamente

(Vedgår du arv og gæld?)

Go´ weekend
TOM