/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mistet e-mail oplysninger
Fra : solgaard
Vist : 691 gange
200 point
Dato : 15-06-07 17:58

Hej Alle.

Jeg står i den kedelige situation, at min pc gik ned, og en geninstallation var uundgåelig

Nu står jeg så med det problem at jeg kun kan min email-adresse. kontooplysninger og hvem udbyderen er, kan jeg ikke huske

Hvad kan jeg gøre i den situation.?

er jo MEGET interesseret i at få min mail op at køre igen da jeg bruger den rigtig meget.

jeg har førhen ved geninstallation af min pc skrevet alle oplysningerne ned, men desværre ikke gemt papirene.

Håber på en løsning.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-06-07 18:08

Det kan du få hos din udbyder.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 15-06-07 18:10

Hvis du har dine kontooplysninger kan du gå ind i dem og se hvad der står under indgående og udgående server vip.xxx som gerne er udbyderens navn. gå derefter ind på udbyderens hjemmeside og kontakt dem og bed om at få dine koder oplyst.
Du får vel også en regning fra udbyderen engang imellem? hvor det står på.
Når du først har koderne kan du gå ind i udbyderens webmail og forhåbentlig se dine e-mails - hvis de er gemt på serveren - og derved få oprettet kontaktoplysningerne.
Held og lykke!

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 15-06-07 18:11

glemte at skrive webmail og se dine emails.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-06-07 18:14

jo men problemet er jo at jeg ikke har de oplysninger.

og adressen stammer helt tilbage fra dengang jeg kørte med 56k modem og har skiftet udbyder mange gange siden.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 15-06-07 18:25

hvem betaler du din internetopkoblings regning til?

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 15-06-07 18:26

og hvad er det for kontooplysninger du har? - hvad står der???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-06-07 18:29

Du må da om ikke andet vide hvem du betaler til som andre siger. Så er det bare at kontakte dem eller via deres hjemmeside finde oplysningerne

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-06-07 18:32

Had er din emailadresse efter @

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-06-07 19:12

Du kan næsten altid tilgå din mail adresse via web-mail hos den du har oprettet mailen hos.
Kan du ikke huske adgangskoden, så har de fleste mailadresser et huske spørgsmål til at genskabe din adgang med et nyt kodeord.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-06-07 13:34

hej.

jeg har cibercity, men det er ikke gennem der min mail er oprettet. jeg ringede til get2net i går men de kunne ikke finde noget, mente det var der jeg havde oprettet den i sin tid.

min mail er kasper-solgaard snabela mail.dk

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 200 point
Dato : 16-06-07 13:36

Det er vist en TDC adresse

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-06-07 13:36

som jeg skriver i første indlæg har jeg ikke kontooplysningerne.

ved det kan lyde som om, at jeg prøver at stjæle oplysninger om en andens mail-adr. men det eneste jeg kan huske er min mail-adr og at det ca 20 cifrede kontonummer starter med 12

Kommentar
Fra : clou

Dato : 16-06-07 13:39

Så er det en tdc mailadress du har, tror dine kontooplysninger har 12 cifre (det har mit) - ring til dem og få hjælp ved deres hotline

Clou

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-06-07 13:40

Det er en TDC emailadresse, du har, der kan du få oplysningerne. tlf.80808080

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-06-07 13:57

takker.. har lige chattet med dem via deres side..

de har sendt oplysningerne

tusind tak for hjælpen.!

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 16-06-07 13:59

tak til alle for interesseren til mit spørgsmål.

Mvh

Kasper Solgaard

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-06-07 14:02

Selv tak