/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Skal til Bulgarien.....
Fra : kETCHIKAN
Vist : 725 gange
200 point
Dato : 15-06-07 15:54

Hej med jer.....

Skal af sted på ferie i Bulgarien i næste uge, til Burgas på sunny beach kysten.

Ville høre om nogen af jer havde været der og om gode råd, samt tips om gode steder at spise og handle.

På forhånd tak og god weekend.....

Ketchikan

Accepteret svar
Fra : ulrik007

Modtaget 200 point
Dato : 15-06-07 17:04

hej

har været der 2 gange og har virkelig været glad for det.

ang. spisested så SKAL du spise på international steakhouse det ligger på et lille torv i den sydlige del af byen, fra centrum (blomstergaden) går du syd på i 20-25 min og så kommer det lille torv, bestil pebersteak det vil du blive glad for men det er nu godt det hele de har derinde.

og så er der oldhouse der er der helstegt pattegris. det ligger lidt mere sydligt http://www.restaurant.bg/en/search_results_en.php?q=oldhouse

veksle steder skal være dem der hedder crown de ligger over alt i byen og der kan du både veksle penge og hæve op kort.

handle steder er der over alt men det er mest små boder men også butikker men så skal du ind til centrum.

diskotek så er stedet lazur det er nemt at finde for der er pile på næsten alle vejene dernede der viser hvor det ligger. pas på du ikke tager den forkerte indgang for det er et lille snusket sted og jeg tror det er for mænd der gerne vil have mænd.

nu skriver du burgas mener du da byen eller hotellet for det er virkelig et fedt hotel og ikke så lang fra de spisesteder jeg har omtalt.

i må have en rigtig god tur.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 15-06-07 17:51

Tak for det

Skal bo på et lille familie hotel der hedder Astra....

Ketchikan

Godkendelse af svar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 16-06-07 03:48

Tak for svaret ulrik007.

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 17-06-07 21:12

hej

fandt lige et billede af steakhouse og det hedder "restaurant national steak house", du må lige skrive et privat indlæg med din mail adr. til mig hvis du gerne vil have det billede.

lidt pudsigt min mor tager faktisk afsted på onsdag til sunny beach.