/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google toolbar notifier
Fra : leiflp
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 14-06-07 21:43

Er der nogen der kender fejlmeddelesen: problems with google toolbar notifier - need to close.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-07 04:05

Ja jeg har prøvet noget lignende, det er toolbaren som vil opdateres, jeg afinstalerede den, den var der da jeg købte computeren, men jeg bryder mig ikke om den slags

Kommentar
Fra : zith

Dato : 15-06-07 08:43

Prøv at geninstallere den med den nyeste version som du har hentet fra deres hjemmeside

Kommentar
Fra : leiflp

Dato : 15-06-07 10:47

Jeg ved ikke,hvordan man afinstallerer eller geninstallerer google. Jeg er en novice.

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 100 point
Dato : 15-06-07 11:01

gå ind i start menu > kontrolpanel > tilføj fjern programmer > find google notify og fjern

Gå ind på http://toolbar.google.com/gmail-helper/notifier_windows.html her kan du hente den. hvis det er den du mente.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 15-06-07 14:16

Drop da den Toolbar helt...

Den ligger bare og tager oplysninger om hvad du fortager dig...

Godkendelse af svar
Fra : leiflp

Dato : 15-06-07 16:27

Tak for svaret zith. det lettede.