/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
seneste dokumenter
Fra : chokoladegrisen
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 13-06-07 15:38

Har en pc som bruges af flere personer. Når jeg har arbejdet med et dokument kan teksten til dette dokument ses når man åbner "seneste dokumenter" i menuen start. Det er langsommeligt at slette alle disse. Der vises de seneste 15 dokumenter og efterhånden som jeg sletter kommer de gamle dokumenter frem. Hvor og hvordan ændrer jeg indstillinger hertil

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-07 15:49

Højreklik på Start - Egenskaber - Menuen Start - Tilpas - Avanceret
Nederst Seneste Dokumenter
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-07 15:58

tjahhh gambrinus - hos mig er det bare - Højreklik på Start - Egenskaber - Menuen Start - Tilpas - RYD og så er alt væk

alternativt lav en genvej fra "C:\Documents and Settings\Owner\Recent" til skrivebordet og slet ved at markere og vælge slet i venstre panel

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-06-07 16:00

ÆV
Du skal da også altid gøre det på den nemme måde.
Hvorfor gøre det nemt ? Når man ja' gøre det svært.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-07 16:02

bare for at være på tværs

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-06-07 16:03

Hov det er da mig, der har ret.
På min måde ka' man fravælge Seneste Dokumenter helt.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : chokoladegrisen

Dato : 13-06-07 16:04

Tak for svaret Gambrinus.

Det er ikke så tit jeg stiller spørgsmål og jeg opdagede at jeg havde stillet samme spørgsmål tiligere men tak alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-07 16:07

kakaogris

forresten er det ikke helt smart at fjerne muligheden - der kan jo være for eks noget man ikke kan finde

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-06-07 16:11

Det er da kun fordi, du ikke kan holde orden på din harddisk, Mirit.
Det er jo ikke alle, der roder lige så meget som dig.
Gambrinus