/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvad for en dvd ripper
Fra : dayworker24
Vist : 542 gange
500 point
Dato : 12-06-07 22:46

Hej jeg vil gerne tage backup af mine dvd'er, men hvad program skal jeg bruge.
Mange af programmer har det med at Shrink dvd filmene ned til en 4.7 gigabyte disk, men det bliver ikke godt nok. Men programmerne må gerne dele filmen op i 2. det skal bare være ordenlig kvalitet

jeg har prøvet så mange og de giver ikke ordenlig kvalitet.

Her er en lille liste over dem jeg har prøvet.
Super Clone DVD
ImTOO DVD Ripper Platinum 4
dvdSanta
Dvd-cloner IV
DVD Shrink 3.2
DVD Decrypter
AnyDVD
Alive DVD Ripper

de programmer der måske kan gå an er
1Click DVD Copy Pro
super dvd copy.

Men har i nogle ideer, jeg kan prøve.
Hvis der kommer noget godt ud af det, venter der en 500 point til den der kommer med programmer

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 500 point
Dato : 13-06-07 08:20

Prøv DVDFab Platinum www.dvdfab.com

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 13-06-07 10:08

Prøv Express Rip

www.nch.com.au/rip

Ammitz

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 14-06-07 21:23

buch78 jeg troede dog ikke at jeg villle komme af med de 500 point, men det ser sådan ud lige nu. Jeg prøver lige programmet lidt mere, og så kommer jeg tilbage

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 19-06-07 20:10

Tak for svaret buch78.
hej så har jeg besluttet mig. Tak for hjælpen det er præcist sådan et program jeg har efterlyst