/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Nero 6.6.1.15a
Fra : 19431225
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 11-06-07 13:12

Hej
Jeg har fået et lille problem som jeg gerne skulle have hjælp til. Jeg har lavet en dias dvd med billeder og bagrundsmusik i Windows Movie maker, derefter har jeg brugt Video dvd maker .
Alt fungerer og ser pænt ud, men nu vil jeg gerne have en ekstra kopi, men når jeg bruger Nero
"KOPIER DVD" så kommer der en fejlmeddelelse. Ud fra denne korte beskrivelse, er der så nogen der har en ide om hvad jeg gør forkert??

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-06-07 13:47

Jeg har læst om dette tidligere her på "kandu" , og jeg mener du skal brænde den som DATA.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-06-07 14:32

I nero kan der vælges DVD fanen eller CD fanen..................men det har du nok kigget på.
Nero:
fanen DVD
kopi og backup
kopier disk

Lad evt. din brænder læse den DVD som skal kopieres. (hvis du har to DVD brændr/læser)

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 11-06-07 16:45

alt det som i beskriver har jeg forsøgt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-06-07 16:47

Hvorfor har du 55 Annullerede spørgsmål ?

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 11-06-07 16:49

hvad mener du med 55 Annullerede spørgsmål

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-06-07 18:15

Hej 19431225

du har formodentlig større chanche for hjælp, hvis du evt. oplyser den fejltekst der fremkommer - din beskrivelse er ikke særlig informativ!!

Og så til
Citat
hvad mener du med 55 Annullerede spørgsmål

- det betyder, at du på din profil har 55 spørgsmål, som du aldrig har accepteret et svar på - eller også har du selv annulleret spørgsmålene.

Gider man ikke deltage i egne debatter eller acceptere et svar - er det jo ikke sikkert, at folk gider bruge tid på dine spørgsmål!

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 21:04

DU HAR SIKKERT FÅET EN CYKLISK REDUNDOM/FEJL ???

Med andre ord, du kan IKKE kopiér fra et drev, der hedder det samme.

Prøv at CHEKKE, hvad dine DREV HEDDER.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 11-06-07 21:51

først vil jeg lige kommentere de 55 Annullerede spørgsmål, jeg aner ikke hvordan de er kommet, mig bekendt har jeg kun annuleret 2 spørgsmål det sidste 6 måneder.

Jeg får følgende fejl " Cannot copy this disk to a DVD"

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 200 point
Dato : 11-06-07 22:03

Citat
først vil jeg lige kommentere de 55 Annullerede spørgsmål, jeg aner ikke hvordan de er kommet, mig bekendt har jeg kun annuleret 2 spørgsmål det sidste 6 måneder.

Jeg får følgende fejl " Cannot copy this disk to a DVD"

OG SÅ SKRIVER ANDRE AT JEG HAR TO /= 2 PROFILER__________

SIKKERT FORDI.........DU IKKE KAN KOPI´ERE FILEN

ELLER INTET DREV HAR
ELLER DU FORSØGER AT KOPI´ERE TIL SAMME DREV SOM DU
?????????????????
FORSØGER AT HENTE FRA

MED ANDRE ORD____
Kopier filmen/ andet ?? over på din HardDisk og TAG DEN DERFRA

Så går det sikkert nemmere.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 22:04

Ellers skal du have 2 brændere/ optagere på samme maskine

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 22:06

Glemte

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-06-07 22:11

Hej ipbirk

på denne brugerprofil har du følgende oplysninger:

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 4
- Besvarede 22
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 33

Så på denne profil kan du se, at du har 7 annullerede spørgsmål - d.v.s. tilsammen har du 62 annullerede spørgsmål.

Spørgsmål kan i perioder også blive slettet af Kandu-teamet, hvis de bliver for gamle - det er måske det der er sket. Du mistede point og dem der har brugt tid, på at svare på dine spørgsmål føler måske at være lidt til grin.

PS: Hvor mange profiler har du?

Men angående dit problem:
Har du plads nok på din HD, så der er plads til at gemme oplysningerne fra DVD inden den brændes?
Dvs. du skal minimum have plads til hele indholdet af DVD'en.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 22:36

Stopper her____tror jeg.

Citat
Men angående dit problem:
Har du plads nok på din HD, så der er plads til at gemme oplysningerne fra DVD inden den brændes?
Dvs. du skal minimum have plads til hele indholdet af DVD'en.

Citat
men når jeg bruger Nero
"KOPIER DVD" så kommer der en fejlmeddelelse. Ud fra denne korte beskrivelse, er der så nogen der har en ide om hvad jeg gør forkert??

En fejlkode er IKKE altif en fejlkode.

Tror der masser af plads, men at Nero BARE siger
SORRY gider ikke mere, er tegn på ANDET.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-06-07 23:40

Video dvd maker laver også sådan en dias i en struktur som DVD, men brændt på en CD.
Er du sikker på det ikke er en cd du skal have kopieret?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 12-06-07 09:23

Tak for svaret disken.