/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Optage hvad man laver på com
Fra : Iselou
Vist : 539 gange
65 point
Dato : 08-06-07 09:13

Hej alle! Er ikke helt sikker på om det er her mit spørgsmål skal ligge men nu prøver jeg alligevel.. Jeg ved at der findes et program som kan optage hvad du laver på computeren. Fandt en der hed "FastCap 1.4.3 " Her skriver de:

FastCap is a smart PC game and movie recorder to record and compress video and audio on the fly while you are playing them! FastCap will not laggard down your PC much even when you record at high FPS. It can generate vivid movie of your 2D or 3D Games with frame size bulk up to 1152 x 864 or diminutive frame size (e.g. 400 x 300).FastCap also support many video and audio compressed formats.FastCap's audio and video is fully sync!

Programmet koster penge så jeg tænkte om i vidste hvor jeg kunne finde et sådanne program som jeg kunne downloade gratis?

På forhånd mange tak! :D

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-07 09:37
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 75 point
Dato : 08-06-07 09:38

UPS... 2.) skulle have været: http://www.etrusoft.com/screen-recorder/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-06-07 09:41

molokyle

Mange tak - Det kigger jeg lige på ;D

Godkendelse af svar
Fra : Iselou

Dato : 14-06-07 12:49

Tak for svaret molokyle. :)