/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
plejehjem
Fra : gal
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 21-01-03 23:27

er der nogle der ved hvad en plejehjems plads reelt koster(komune stat amt brugerbetaling )

mvh gal

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 14:19

Disse beløb er fra et plejehjem i Odense, hvor der er plads til ialt 14 personer:

Husleje Ml. kr. 800 og 1200
indkomstbestemt
El og varme Betales efter forbrug
Kost ca. kr. 2000
Vask af linned kr. 339,-
Vask af tøj kr. 140,-
Forskellige serviceydelser kr. 1342,-

markdkk

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 12-11-03 11:53

Hvis du vil vide fra et konkredt sted, egn, tror jeg det vigtige er at gå ned og spørge på kommunen, for dette variere meget fra egn til egn, sted til sted..
Og samtidig hvilken ordning man høre ind under.