/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem har 'vundet' ...?
Fra : molokyle
Vist : 705 gange
24 point
Dato : 02-06-07 15:08

Ren nysgerrighed; da jeg selv ved klik på: http://www.kandu.dk/Contest.aspx

..får svaret: http://www.kandu.dk/pageerror.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 15:26

Molo - de har nok ved en fejl ladet dig vinde............... og kan nu ikke finde ud af at rette fejlen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 15:29

Det er sikkert ikke mig, jeg har ikke fået en mail om, at jeg skulle være månedens vinder

Som du selv skrev i din tidligere tråd, så måtte du jo på "dating" da kandu var nede.

De arbejder sikkert på at få det hele til at køre igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 15:31

Og til dig e.c med dine 2 år i går på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 15:34

Jeg tror ikke der sker noget med rettelser på kandu i dag. De skal vel se fodbold !!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 15:41

Tak Ans. Sådan et tillykke er mere værd en 10 kandupræmier.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 15:48

Det glæder mig at mit til dig er mere værd end kandupræmier

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-06-07 15:57

Der er ikke nogen der får mail - når de vinder her...
Jeg skrev til dem mange gange - og til sidst ringede jeg 3 gange og talte med en flink dame...
Og pludselig lå der en kuvert med 500.
Men ellers høre man intet...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-06-07 16:12

Citat
Der er ikke nogen der får mail - når de vinder her

Det plejer man nu altså at få

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-06-07 16:20

Jeg har heller ikke fået hverken præmie eller oplysning om at jeg har vundet,så de håber nok på at det går i glemmebogen og de får lidt ekstra til kaffe kassen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 16:34

Tror den røg en tand for langt ned men tillykke e.c

dr.dem

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 24 point
Dato : 02-06-07 16:40

Det var e.c, der vandt.

Man skulle måske overveje at have flere profiler på kandu

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 16:44

Citat
--------------------------------------------------------------------------------

Det var e.c, der vandt.

Man skulle måske overveje at have flere profiler på kandu

så er du da den eneste der ikke har det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-07 16:52

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der kun har een profil på kandu, men jeg har kun denne ene profil.

Og så kan du så meget du vil.

Jeg har ikke brug for at have flere profiler på kandu. Jeg står ved det, jeg skriver her på siden og behøver ikke at gemme mig under andre pseudonymer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 17:38

til e.c at holde os ud i 2 år er en præmie værd det er sikkert pengekassen som er tom, og det kamufleres med en fejlmeddelelse
Citat
så er du da den eneste der ikke har det
jeg er også med i det tilsyneladende beskedne antal jeg ved at e.c har flere profiler, hvem flere og hvor ved i fra hvem der hvem ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-06-07 17:51

Citat
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der kun har een profil på kandu, men jeg har kun denne ene profil.

Og så kan du:-D:-D så meget du vil.

Jeg har ikke brug for at have flere profiler på kandu. Jeg står ved det, jeg skriver her på siden og behøver ikke at gemme mig under andre pseudonymer.

Lige så her

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-06-07 18:11

ville ikke ane, hvad en ekstra profil skulle bruges til?
er ikke engang med på vinderlisten over brugere.
har vundet en gang uden at få mail først.
ventede i mange måneder og adskillige mails senere, før pakken kom.
e.c.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-07 18:29

Jeg er også i ental....

e.c. brug nu ikke alle pengene på isvafler.......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 19:16

Jeg står da også ved det jeg skriver her på Kandu.
Og det gør mine 3 andre profiler vist også.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 19:20

Gisp - jeg havde nær glemt det.................tak for alle

Øh hvad var nu spørgsmålet.
Jeg holder på 3-1 til danmark.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 19:27

Citat
Øh hvad var nu spørgsmålet.
Jeg holder på 3-1 til danmark.

Denskal ind her 30 min. igen
http://www.kandu.dk/spg105189.aspx

dr.dem (ham der er lige over vinderen)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-06-07 19:39

Jeg har da selvfølgelig 2 profiler, for ikke at være ensom lool men som alm. bruger selvfølgelig, idet man jo trods alt fordobler sine chancer for at vinde de famøse 500,- kr., hvis man har 2 pointgivende superbrugerprofiler

Men tillykke med gevinsten ec

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 19:54

Jeg har da vundet en printer med profilen eMeSeN og da man sjældent vinder 2 gange så er det jo bare at oprette en superprofil mere.
De to andre profiler er ikke pointmodtagende, og vinder som regel heller ikke.
Det nickname "eMeSeN" var også blevet så indarbejdet så jeg sagde "halo det er MSN", når folk ringede til mig.

Ps. Og så har jeg anmodet Kandu om at få slettet emesen, men det har de ikke gjort.

Pss. Måske går jeg og min kone ud og spiser et sted en dag - for alle pengene.
Hun betaler dog altid for sig selv, ud af kostpengene.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 21:04

Citat
Øh hvad var nu spørgsmålet.
Jeg holder på 3-1 til danmark.

Den var ikke god hva

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-07 22:58

ans -> Så fik jeg min nysgerrighed stillet

..og stort tillykke til e.c

Hans kone har ærligt fortjent præmien !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-06-07 23:01

Jeg tror stadigvæk de har flyttet en tand længere ned

dr.dem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 23:06

Kom nu indenfor her, for at hylde vinderen: http://www.kandu.dk/spg105201.aspx