/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Netværksfejl ved brug af iPod
Fra : Divser
Vist : 916 gange
500 point
Dato : 01-06-07 23:16

Hej!

Jeg har nu igennem lang tid forsøgt at opdatere en iPod Nano via iTunes i Windows XP, men får altid fejlmeddelelsen: "Der opstod en ukendt fejl (-3234). Der kunne ikke oprettes forbindelse til iPod softwareopdatering". iTunes har et diagnosticeringsværktøj som indikerer, at problemet skulle være, at netværksforbindelsen får timeout.

Netværksforbindelsen og iTunes virker ellers uden problemer, og der er heller ingen problemer med at få forbindelse til iTunes Store.

Kan det være rigtigt, at netværksforbindelsen får timeout i lige præcis denne situation, men aldrig i andre situationer? Hvis det er tilfældet, hvilken indstilling skal da ændres, for at løse problemet?

Måske skyldes problemet noget helt andet?

Håber på et par gode råd.

Divser

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-06-07 00:48

Du skulle vel ikke have en firewall, som forhindrer den rette komunikation mellem ipod og netværksstedet.

Kommentar
Fra : Divser

Dato : 02-06-07 08:28

Jeg har en TDC firewall og antivirus, men problemet er der også, når disse er deaktiverede. Windows firewall er slået fra.