/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indholdsfortegn. i Publisher??
Fra : Camillasmoster
Vist : 2753 gange
200 point
Dato : 01-06-07 23:11

Jeg roder og rager rundt i Publisher for at finde ud af, hvorfor jeg kan give hver side - i en bog, jeg er ved at lave - hver sit navn, lave sektioner og jæ' ska' gi' dæ'!

Men få genereret en indholdsfortegnelse ved hjælp af diverse sidenavne og typografier - dét kan jeg ikke................

Hilfe bitte!

Hanne

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 01-06-07 23:56

Nu ved jeg ikke hvilken Publisher du bruger, men jeg har en 2003 og der er det ganske enkelt.
1. Du samler alle siderne i en publikation
2. Gå i Indsæt i menulinien og vælg Sidetal
3. Skriv hvordan sidetallet skal stå
4. Klik på OK

Hokhus pokhus nu har alle siderne fået sidetal

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-07 00:30

Jammen, det har de da i forvejen!

Det er indholdsfortegnelsen, jeg vil have.....

Jeg har også 2003-udgaven...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-07 00:32

Prøv at højreklikke på sidenummeret forneden på skærmen - dér kan man lave f.eks. en sektion.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-06-07 12:54

Kan man lave automatisk indholdsfortegnelse i publisher?
Man kan i QuarkXpress og InDesign. Det er rigtig nok det har med typografi at gøre. Man definerere overskriften til en bestemt type og den kommer så automatisk i indholdsfortegnelsen.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-07 18:18

I Word kan man lave en automatisk indholdsfortegnelse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-06-07 18:05

Er der virkelig ikke nogen, der er skrappe i indholdsfortegnelse i Publisher?

Kan man ikke lave en kæde mellem et Word- og et Publisher dokument med henblik på indholdsfortegnelse???

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 16-06-07 10:16

Iflg. hjælp t/indholdsfortegnelse i Publisher:

"Tilføje en indholdsfortegnelse med fyldtegn

Du kan ikke automatisk oprette en indholdsfortegnelse i publikationen. Denne funktion er ikke tilgængelig i Publisher. Denne funktion er tilgængelig i Microsoft Office Word."

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-06-07 10:50

Det er jo netop det.

ØV!

Men jeg vil bevare optimismen - mon der er nogen, der dukker op med en guide om dannelse af kæder mellem Publisher og Word.........

God regnvejrslørdag to you all!

Hanne

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 23-08-07 00:22

Hej Hanne

Du kan ikke automatisk oprette en indholdsfortegnelse i publikationen. Denne funktion er ikke tilgængelig i Publisher. Denne funktion er tilgængelig i Microsoft Office Word.

Dokumenter med indholdsfortegnelse og indeks: Word

http://office.microsoft.com/da-dk/help/HA010916921030.aspx

jeg har Microsoft Office Publisher 2007 - samme svar i dette program

desværre...

du bliver nok nød til at oprette det først i word

her er om hvordan:
http://office.microsoft.com/da-dk/publisher/HP051145141030.aspx?pid=CH100487781030

>>> DS

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-08-07 16:18

Jeg lavede indholdsfortegnelsen i Word, kopierede den, og satte den ind i Publisher.

Ærgerligt, at man skal have det mas, det medfører, også når man skal lave rettelser...

Det ser ud til, at jeg må afslutte tråden uden resultat, suk...

Moster

Annuller spørgsmålet
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-08-07 16:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål