/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Ang. tip om blog
Fra : e.c
Vist : 682 gange
10 point
Dato : 31-05-07 23:39

Dette tip har jeg bedømt, som Kandubruger men en forklaring på bedømmelsen som forventes.
http://www.kandu.dk/Tip16120.aspx
Dette er så kommet via privat besked:
Citat
Hej
>Det lyder som en billig reklame - fidus.
hvis du tror dette er billig reklame for mig tager du fejl...
Mvh William

Hvis William vil diskutere sit tip kan det gøres her så alle kan deltage.
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 5 point
Dato : 01-06-07 02:52

Brugeren er vel sur over ikke at få nogle stjerner giv mit tip 5 stjerner, så slipper du for private indlæg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 03:02

Jeg vil også mene at den 'rigtige' måde at skaffe sig trafik (...hvis det er dét man er interesseret i?), er selv, at have noget på hjerte som andre finder interessant.

En hvilken som helst idiot kan skaffe sig trafik på utallige 'smarte' måder. F.eks. ved at udbyde mere eller mindre pornografisk materiale eller garantere stor indtjening for besøgende med masser af ord på siden som:

gratis
free
earn money
tjen penge
stor fortjeneste
osv.

For mig at se er Williams 'tip' temmelig uetisk, men det er der sgu så meget der er i forretningverdenen. Måske derfor at tippet er blevet bedømt så ringe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-06-07 17:21

Tak for svaret.
Jeg har tænkt på at dele påængerne mellem disse gode svar. (ej supergode)
Nu får den første svarer 5 point og kan så efter behag aflevere 5 point til den anden.

For nu at dele sol og vind lige...........så er disse stjerner til jer begge.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 01-06-07 17:21

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 17:40

Tak for den salomonske tildeling Wiliam havde ingen bemærkninger jeg sætter mine stjerner på himlen i aften

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 19:09

Tak for spørgsmålet e.c.

Du får derfor 5 stjerner af mig:

http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/star50.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-06-07 19:23

Hold så op - det er mig som stiller spørgsmål....................og mig der takker.
Eller i bliver smidt af Kandu og sendt over til et andet forum.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 19:30

Nej hvor blir+ jeg bange, det er lige så jeg ryster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 21:49

i ...staves med stort = I

Det må så blive NUL stjerner:

http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/star00.gif

..eller måske:

http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/stars.gif

(..sidstnævnte 'fejlmeddelelse' ved klik på linket, har jeg altså ikke set før..! )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 21:54

Jeg kender kun denne somhar 'hængt' hele dagen på kandu:

http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/Contest.aspx

..som kommer når man klikker på:

http://www.kandu.dk/Contest.aspx

..og som 'normalt' vises når der er 'ged' i systemet. Nemlig:

http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 21:56

..nu også uden henvisning til 'fejlen' ...kun til 'fejlsiden':

http://www.kandu.dk/pageerror.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 22:17

Her er der kun fejl når jeg klikker på pageerror linkene men pas nu på at e.c ikke smider os ud af forummet måske bliver vi sendt til dating.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 22:22

Rolig o.v.n. dér er jeg jo allerede ..skønt jeg endnu ikke har betalt 'kontigent'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 22:27

Ps. o.v.n. -> Jamen der er 'sket' så meget siden nedbrudet forleden.

..men jeg får til gengæld ikke længere en fejlmeddelelse, når jeg prøver at komme ind i kategorien:

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701

..hvilket ellers har været et problem for undertegnede + tedd + monsen123

Det er så åbent bart rettet nu, men som du ved: Når man retter een fejl ...fører det øjeblikligt til mindst ti nye

Murphys 5. pc-lov stk. 3.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 22:28

Citat
dér er jeg jo allerede
jeg læste godt dit spørgsmål, god skins weekend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 22:30

Og Kandu viser ftp link som et link, vi kan klikke på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-07 22:32

William kom aldrig til orde her nu trækker jeg så benet af fluen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-07 22:37

Citat
Generelt:

Computer-uheld venter tålmodigt på det værste tidspunkt, hvorefter de nådesløst slår til.

Du kan aldrig undgå et stort uheld, bare fordi du har et lille. I bedste fald vil det lille uheld slutte sig til det store og støtte det.

Det er let at skille et elektronisk apparat ad. At sætte det sammen, så det fungerer igen bagefter, er umuligt. At sparke til det hjælper kun for andre.

Tekstbehandling:

Hvis du vil slette et enkelt ord, forsvinder med garanti hele linjen.
Hvis du vil slette en linje, forsvinder hele afsnittet.
Hvis du vil slette et afsnit, forsvinder hele teksten.
Hvis du vil slette hele teksten, sker der absolut intet.

Online-grundreglen:

Før du kan nå at lagre den indhentede information, er der nogen, der falder i telefonledningen.

Password:

De passwords, du kan huske, var dem, du ændrede i sidste uge.

Børn:

Et barn, som kan nå tastaturet med hænderne, rammer i første forsøg den eneste kombination af taster, der kan volde nogen skade.
Skulle der være mere end én mulighed, rammes den værste kombination

Den interesserede teenager:

Det eneste, som dine teenagebørn interesserer sig for på din computer, er de talløse piratkopier af spil, som de kopierer over på din harddisk, mens du ikke er hjemme. Dette har medført, at hver eneste virus i 100 kilometers omkreds også befinder sig på din computer.

Murphys sidste lov:

Hvis noget, som skulle være gået galt, ikke går galt, ville det i det lange løb have været bedst, hvis det var gået galt!

..og "The Famous Last Words" iflg. Murphy:

Bare rolig: Der er ikke strøm på dette kabel....................................................................

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-07 09:21

Jeg havde jo glemt, at man ikke får mails fra et accepteret spørgsmål.
Men en eller ande købte det, og så kommer der en mail.
Eder kandubrugere, der bliver ingen forvisning til dating.dk/no/se/de/en/us
Den der Murphy-lov jender jeg godt.
Jeg havde lige lavet en computer klar til et barnebarn, og under demonstrationen trykkede et mindre barnebarn på en knap som blev hængende.
Det tog et stykke tid før jeg opdagede det..........................alt gik i kage.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-06-07 23:48

Undskyld, Jeg havde ikke set dette 'tråd'. Men nu er spørgsmålet blevet besvaret i mig eget tråd...
Mvh William

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-06-07 23:49

Men tak for den store opmærksomhed omkring mig
Mvh William

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-06-07 22:07

Ja ja - nummer et eller andet.
Som Spies vist en gang sagde..........hellere dårlig omtale end slet ingen.

Ps. Jeg håber ikke du blacklister mig i denne tråd, for jeg har snart ikke flere profiler, og jeg gider ikke lave så mange.

Men her kan du ytre dig, lige så meget du vil uden, at nogen fra tråden sortlister dig.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 07-06-07 21:34

He he! Godt sagt.
Men jeg synes faktisk, at jeg har gjort et godt forsøg...

Mvh William
PS. Jeg blacklistede ikke den sidste profil du brugte i den anden 'tråd' (og skal nok lade være med at gøre det)...

PPS. Hvis du skal oprette nye profiler, så brug http://www.mailod.info/ som e-mail. Let og hurtigt at oprette (et 'rigtigt' tip).