/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændring af Default Image i Win 2000
Fra : emadsen
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 21-01-03 14:17

Jeg har et program som jeg bruger til at grabbe billeder fra et camera, når jeg "saver" vælger win 2000 altid den extension som hedder *.tif, har nogen mulighed for at ændre det til *.jpg, da det er det jeg bruger mest.

Erik

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 210 point
Dato : 21-01-03 14:50

Det er en bug i Explorerer. Løsning er her - http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;260650

Mvh, ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 21-01-03 14:55

Prøv at skrive f.eks. mitnavn.jpg i stedet for mitnavn

/steffan

Kommentar
Fra : emadsen

Dato : 22-01-03 21:02

Problemet har intet med internet og explorer, det mener jeg heller ikke jeg skrev i spørgsmålet.
Programmet er et stykke software som ligger på min computer....

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 28-03-03 22:37

Der bør være en opsætnings menu i det "stykke software" du benytter til at hente billeder fra dit camera, hvor i du kan ændre default ekstention (*.Tif)

Hvis ikke prøv og se om der er en opdatering på nettet, til din software.
Hvis ikke er der ikke andet at gøre end, at benytte et prog til at konvatere billederne fra *.Tif til *.Jpg mener at dette prog skulle kunne klare problemet http://www.irfanview.com/ det er en freeware for det ikke skal være løgn. (kan læse mange mange forskellige fil formater)

Kommentar
Fra : henras

Dato : 29-06-03 13:40

Hvilket kamera, operativsystem samt kamera software drejer det sig om?