/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl efter Windows opdatering
Fra : finnhans
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 26-05-07 10:23

Efter automatisk Windowsopdatering i denne uge, får jeg følgende fejudskrift - med få minutters interval:
"svchost.exe Programfejl
Instruktionen ved "0x745f2780" refererede hukommelse ved "0x00000000". Hukommelsen kunne ikke "read"."
Jeg har prøvet utallige ting jf. Microsofts egen "rådgivning" men intet hjælper.
Kan nogen her på siten hjælpe??
:-}
Venligst
Finn

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 26-05-07 10:44

Lav en systemgendannelse og vælg en dato fra før din windows opdatering, så skulle det gerne hjælpe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-05-07 10:48

forslag:

tilmeld dig som bruger her: http://www.malwarecheck.dk/forum/

følg vejledningen her: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9 og læg loggen ind i kategorien hijackthis logs

btw har jeg været ude for det et par gange og gjorde det at jeg slog autoamtisk opdateringer fra - derpå gik i windows update og slog dem til ved at bede om kun at give besked og et klokkeslet - genstartede - ind i update igen og installerede opdateringerne manuelt - det løste problemet

Kommentar
Fra : finnhans

Dato : 26-05-07 11:17

Svar til amandakandu:
Dit forslag har jeg prøvet, men uden resultat - men tak alligevel.
Svar til miritdk:
Den prøver jeg lige ..........

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-05-07 11:22

Gendannelsespunkt kommer du til sådan:

Start > hjælp og support > klik på "fortryd ændringer ved din computer med systemgendannelse"
"Gendan computeren somden var på et tidligere tidspunkt"
Næste
find datoen hvor du gervil tilbage til (der kan flyttes i kalenderen med pilene)
Næste
Følg guiden

En gendannelse kan fortrydes senere.
Alle filer / billeder /dokumenter forbliver intakte.

Systemgendannelse kan også tilgås fra fejlsikret tilstand.
Fejlsikret tilstand..............tryk F8 lige når windows starter (klik klik klik )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-07 16:48

Citat
The only solution is to install the
updates manually either from the individual downloads or to go to
Microsoft Updates through IE.

http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/27945888/re-svchostexe-error-0.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-05-07 23:56

Nemmere at sende PROBLEMET VIDERE.
H-KLIK på denne komputer ''START''/ administrer/ LOGBOG = FEJL
Og smid LOGGEN VIDERE TIL MINI-BLØD.
Og håbe på de har en forklaring, ellers, kan du sidde natten
over, og lede efter en LILLE fejl, de ikke selv har en
forklaring på.
Og tro mig, der er MANGE FEJL de IKKE kan finde...

Kan lige nævne, at efter jeg har OPDATERET min PRO / ÆGTheds-bevis
får jeg selvsamme fejl...
Så kan kun sige, lær at leve med DET

Eller gør den ÆGTE, du får sikkert KUN den
besked, HVIS du har sat den til at OPDATERE sig selv.

Prøv at opdatere = på MS`hjemmeside

Ellers kan vi // DA LANGSOMT gøre din xp lovlig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-05-07 23:58

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-05-07 23:59

Øhh---
Og du har VEL ikke en Firewall, der blokkere for programmet.