/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Film med Ted Danson.
Fra : peter_chr
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 24-05-07 18:18

Kan nogen hjælpe mig med at finde filmen A fine mess med Ted Danson ?

Så den for en del år siden med danske tekster..

Kunne godt tænke mig at se den igen, men kan ikke finde den med danske tekster.

Instruktøren er Blake Edwards.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-07 23:40

Tjek denne side ud...

Godkendelse af svar
Fra : peter_chr

Dato : 25-05-07 14:36

Hej Iah. Hvilken side skal jeg chekke ud ?

God pinse

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-05-07 15:40

Tja, ved du hvad...
Det var da et godt spørgsmål du der stillede og giver endda points uden at have fået svaret i hænde først.

Jeg må lige se at finde den side jeg tænke på...

Her var den sandelig: http://www.amazon.com/Fine-Mess-Ted-Danson/dp/B0009RCPWA

Håber jeg fortjener points, ellers m,å du jo skrive igen.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-05-07 15:45

der er også en mulighed her: http://www.totaltiorden.dk/shop/product_search.php

Nu ser jeg du efterlyser den med danske undertekster, det er jeg så ikke klar over om der er.

God Pinse til dig også