/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hej stl_s
Fra : Manse9933
Vist : 647 gange
300 point
Dato : 23-05-07 07:38

Må jeg have lov til at spørge dig hvilken tids
parameter/code du bruger på dit PhP forum?
Altså jeg kan ikke slippe af med Am/Pm (us)
Det står i øjeblikket til/som>
______________
D M d, Y G:i a
______________
Det må være det sidste der skal ændres,oder

Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 09:49
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 09:52

Hej Manse

Jeg bruger denne l, d. F Y H:i

Og så har jeg sat den til GMT + 2 pga sommertid. Den er ikke helt efter bogen. Hvis det skal være helt rigtigt, skal man ind i databasen for at ændre den, men det er temmelig besværligt (eller også så tør jeg ikke ).

Husk iøvrigt også at ændre den i din profil, ellers virker det ikke.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 300 point
Dato : 23-05-07 09:56

Iøvrigt, når spambotterne begynder at gøre deres indtog, så kig her http://www.phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t=9018

Den virker. Det gør de indbyggede foranstaltninger ikke .

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 11:54

Tak for svaret stl_s så virker det fedt,jeg har også sat dato til gmt 2+,det eneste forkert i det er at man skal selv ændre fra sommet tid til vinter tid manuelt og den anden vej rundt,for at det ændre sig auto så skal man som du siger ændre i coden,det
gør jeg på et tidspunkt.
Manse9933.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 12:05

Jeg må også få taget mig sammen til at få lavet det automatisk. Har været i MySql en gang, og der gik det godt. Meeen...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 12:14

Jeg skal lige have lavet ny style på siden o.s.v,så sætter jeg mig ind i det,og finder jeg de vise sten så råber jeg højt Stl_s, PhP er lidt anderledes codet end HTML.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 12:20

Citat
Husk iøvrigt også at ændre den i din profil, ellers virker det ikke

Overså jeg men det virker uden at sætte tiden i min profil,men det skal også gøres

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 12:21

Et link til dit forum måske .

Btw, hvis du vil have min antispam løsning, kan jeg sende et par færdige filer til dig, hvis du vil have det ?

Åbner lige for intern snak igen, så vi kan fortsætte der, hvis det er.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 12:27

næhovkanisåbliveher i to pludrehovedet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 13:30

IHHHH - I får tæv begge to - her betaler jeg for at se hvad I er kommet frem til og så går I ud af tråden - tæv i luften !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 13:33

Ok, du skal da have lidt ud af det

Her ->

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 13:36

Citat
Et link til dit forum måske

Jeg har lige installeret det i dag så der er ikke noget
at se på endnu,det kommer til at ligge som et link på min hp når jeg haf lavet det færdigt,der er meget arbejde med at oprette kategorier o.s.v.
Ja tak stl_s
jeg vil da meget gerne have disse filer,jeg er doven af natur

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 13:40

Jeg går i gang med det i nat
Overskrift og indholds fortegenelse er ikke lavet rigtigt endnu.

http://www.manse9933.dk/forum/phpBB2/index.php

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 13:46

Hmm, nu fik jeg vist lovet for meget .

Jeg lavede den specifikt til mit eget tema, så den vil ikke virke til dit. Så måske bedst du alligevel selv laver den. Det er et nemt mod. Kun to filer der skal redigeres, og så får du også det password og den tekst du vil have.

http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=435702

Der ligger en anden version længere nede i kommentarerne, som angiveligt skulle være mere kompatibel med flere temaer. Jeg har ikke selv prøvet den.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 13:50

Hvorfor har du ikke billede code til registreing?
http://www.manse9933.dk/forum/phpBB2/profile.php?mode=register&agreed=true

.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 13:54

Har snittet det stl_s
Jeg overvejer dit tema,men laver nok mit ejet,jeg er vild med vilde farver

http://phpbb.delirax.com/

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 13:55

Fordi den overhovedet ikke hjælper en dyt. Spambotterne læser den og indtaster selv. Hvis du bruger email konfirmation, så kører de også den.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 13:57

der blev jeg smidt af' af min egen time out indstilling

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 13:59

spambotterne hvordan kan de læse et billede????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 14:02

Aner det ikke, men det kan de bare

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 14:04

De har måske installeret et kamera i coden.
Har du en henvisning til noget info om emnet,jeg kunne godt
tænke mig at finde ud af hvordan det kan lade sig gøre.
Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 14:11

tag så tøj på stl_s !!!!! eller spanking on the way

selvfølgelig smider manse sig selv ud

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 14:11

Så må spam botten gå dybt i coderne og læse code generatoren,men de er ikke sat til læs for andre end admin,det er det eneste jeg kan fantaserer mig til.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 14:13

der er time out på hvor mange registrerings forsøg man har,så jeg blev smidt ud

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 14:23

Der er noget her. Giver ikke så meget mening for mig, men ser ud til at de læser koden http://www.adesblog.com/2006/07/25/anti-spam-image-plugin-for-wordpress/

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 14:34
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 15:09
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 15:10

nu får jeg heller ikke mails fra denne tråd,mystisk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 15:18

Okay stl_s,min fantasi fejler ikke noget
Men det er bedst at få sådan nogle ting ordnet inden
man åbner forumet,så man ikke skal kæmpe med
spam problemer når det er oppe at kører,så
jeg skal igang med at læse på mine lektier

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 15:29

phpBB • View topic - [ABD] Instant Ban - Spam Bots registration - (updated)

http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?p=1034086

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 15:43

Der er mange spam mods, og de virker ikke lige godt allesammen. Den jeg bruger er simpel, og giver ikke andre ulemper, end at brugeren selv skal redigere koden. Det kan en bot trods alt ikke finde af.

Men der findes også menneskelige spammere. Nogen der tjener lidt håndører på at fare rundt i fora.

Dem har jeg så ikke haft besøg af endnu.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 15:54

Men det har du

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 15:57

nå det er dig bøøøh,I am a spammergrimme dreng,jeg skal vist ind og spamme dit fora

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 23-05-07 16:00

Fint nok. Jeg savner næsten spammerne, for så kom der da nogen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-07 16:11

Ja det har du ret i,vi mås gøre det lidt lettere for spam botts'ne,så er der noget at foretage sig